جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اتوبوس اربعین

حوزه/ شریعتی با بیان اینکه مشکلی در تامین آب و غذای زائران در مرزهای خوزستان نداریم، گفت: استان خوزستان در دو مرز شلمچه و چذابه، آماده پذیرایی و استقبال از زائران اربعینی بوده و با همه توان میزبان آنان هستیم.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با بیان اینکه کلیه زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از زائران در مرزهای ایران وجود دارد، اظهارداشت: خوشبختانه تردد زائرین در مرز چذابه و شلمچه به راحتی صورت می‌گیرد و مشکل خاصی نداریم.


وی تاکید کرد: استان خوزستان در دو مرز شلمچه و چذابه، آماده پذیرایی و استقبال از زائران اربعینی بوده و با همه توان میزبان آنان هستیم.


شریعتی با تاکید براینکه هیچ مشکلی در تامین آب و غذای زائران در مرزهای خوزستان نداریم، تصریح کرد: ستاد اربعین خوزستان برای زائرانی که آن طرف مرز در خاک عراق هستند و چند ساعتی منتظر می مانند تا خودروها برای انتقالشان بیایند، غذا و آب آشامیدنی می فرستد تا در آنجا مشکلی نداشته باشند.


وی، با اشاره به اعزام ۴۰ دستگاه اتوبوس به آن سوی مرز، اظهارداشت: برای انتقال زوار از مرز عراق، با هماهنگی‌های صورت گرفته، موفق شدیم ۴۰ دستگاه اتوبوس را به آن سوی مرز اعزام کنیم تا در کار انتقال زوار کمک کنند.

آماده سازی ۲۰۰ دستگاه خودرو برای اعزام به عراق


استاندار خوزستان در پایان از آماده سازی ۲۰۰ دستگاه خودرو برای اعزام به عراق سخن گفت و بیان داشت: امیدواریم با هماهنگی‌هایی که انجام می گیرد این ۲۰۰ دستگاه منتقل شده و کار انتقال زوار شرایط را تسهیل و تردد را روان تر کنند.


انتهای پیام.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha