جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آموزش و راهنمای پیاده روی اربعین

حوزه/ اپلیلیکشن آموزش و راهنمای پیاده روی اربعین در سفر میلیونی اربعین اطلاعات مناسبی را در اختیار زائران قرار می دهد تا سفر معنوی و خوبی را سپری کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سفر میلیونی زائران به عتبات عالیات در ایام اربعین  و پیاده روی آنان به سوی کربلا، نشانه حیات و بالندگی نهضت بزرگ عاشورا است.

این سفر فرصتی بی‌نظیر برای پیروان اهل‌بیت(ع) جهت معرفی این نهضت و حماسه بزرگ به جهانیان را فراهم می نماید.

بی‌تردید هر چه این حضور با آگاهی و شناخت همراه باشد، بهره مندی از آن افزایش می یابد. برای رسیدن به این مقصود، اولین و اساسی‌ترین گام، آموزش و راهنمایی زائران در خصوص زبان عربی، مدیریت سفر اربعین  و سایر اطلاع‌رسانی های  لازم در خصوص این سفر است.

زائران گرامی می توانند از طریق آدرس taharam.ir اپلیکیشن «آموزش و راهنمای پیاده روی اربعین» را دانلود و استفاده نمایند تا به کمک آن بتوانند سفر معنوی و خوبی را سپری کنند و با انتخاب دوره های آموزشی «مدیریت سفر» و «زبان عربی در سفر» در مرحله اول فایل های صوتی آموزشی و فیلم های تهیه شده در این مورد را ملاحظه و دریافت نمایند.

نکته های آموزشی به صورت متن این دو دوره، نیز در قسمت مطالب مفید در دسترس است.

در بخش راهنمای اماکن اطلاعات مورد نیاز در رابطه با پایانه های خروج ،  نقشه های مورد نیاز و سایر مکان ها موجود است.

زائران برای دسترسی به ادعیه ها و زیارت و مداحی های مربوطه با مراجعه به این بخش ها می توانند  از فایل های صوتی و متنی آن استفاده کنند.

در قسمت «اخبار» و «اطلاعیه ها»، اخبار مرتبط و اطلاعیه های به روز در رابطه با سفر در دسترس می باشد.

همچنین زائران می توانند  جهت  تعامل و گفتگو با سایر زائران نظر یا پرسش و پاسخ خود را در قسمت گفت و گو و  پرسش و پاسخ  به اشتراک قرار دهند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha