جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله محمد تقی مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی از علمای کربلا با بیان اینکه نفوذ فساد در بدنه دولت و چپاول اموال از مهمترین دلایل تظاهرات مردمی است، علما را به راهنمایی دولت و حمایت از مردم دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق با بیان اینکه نفوذ فساد در بدنه دولت و چپاول اموال و انتقال آن به خارج از کشور توسط مسئولین از مهمترین دلایل تظاهرات مردمی است، علما را به راهنمایی دولت، بیان نقاط ضعف آن و حمایت از مردم در اصلاح عملکرد دولت دعوت کرد.

آیت الله مدرسی در سخنان هفتگی خود در کربلا اشاره کرد: عملکرد روتینی و بدون پیشرفت یکی از انواع فساد پنهانی است که منجر به انباشته شدن وظایف و عقب ماندن کار های شهروندان می شود.

ایشان از مسئولین خواست تمامی اداره های دولتی را به اداره الکترونیک تبدیل کنند تا از میزان رنج های شهروندان و انباشته شدن کارها کاسته شود و اشاره کرد: باید شیوه های جایگزینی برای توزیع ثروت میان شهروندان انتخاب شود.

آیت الله مدرسی علما را به راهنمایی دولت و حمایت از مردم دعوت کرد

این عالم عراقی نفوذ فساد در بدنه حکومت و چپاول اموال و انتقال آن به خارج از کشور را از مهمترین دلایل تظاهرات مردمی دانست و بر ضرورت وجود ساز و کار های مشخص و کار آمد برای پایان دادن به این مسائل تاکید کرد.

آیت الله مدرسی از مسئولین خواست از حوادث اخیر عبرت گرفته و برای اصلاح عملکرد خود تلاش کنند و از علما خواست دولت را راهنمایی کرده و نقاط ضعف آن را بیان کنند و برای اصلاح عملکرد دولت از مردم حمایت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha