جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره پودمانی تخصصی

حوزه/ مسئول کارگروه فقه پزشکی هیات اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی گفت: این هیات در ادامه دوره پودمانی تخصصی فقه پزشکی، در ترم پاییز دروس «آشنایی با آناتومی بدن انسان» و «آشنایی با کلیات طب سنتی» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در مشهد، هیات اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش این حوزه، در راستای دغدغه مندی و احساس تکلیف نسبت به ضرورت طرح مسائل مستحدثه عرصه فقه پزشکی در جامعه امروز، بخصوص مسائل مورد ابتلای جامعه اقدام به برگزاری چندین دوره دروس خارج از ابتدای سال جاری در این حوزه مبارکه نموده است.

حجت الاسلام سید ضیا روحانی، مسئول کارگروه فقه پزشکی هیات اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش گفت: این هیات در ادامه برگزاری دوره پودمانی تخصصی فقه پزشکی و در راستای شناخت دقیق تر موضوعات پزشکی و مبتلا به، در ترم پاییز دروس «آشنایی با آناتومی بدن انسان» و همچنین «آشنایی با کلیات طب سنتی» را برگزار می کند.

وی ادامه داد: درس «آشنائی با آناتومی بدن انسان» توسط دکتر محمدی پور از اساتید دانشکده علوم پزشکی مشهد و همچنین درس «آشنائی با کلیات طب سنتی» توسط دکتر غلامپور، رئیس انجمن علمی طب سنتی مشهد تدریس می شود.

مسئول کارگروه فقه پزشکی هیات اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش این حوزه با بیان این که این دوره ها در راستای افزایش اطلاعات طلاب و پژوهشگران در زمینه مسائل مستحدثه فقه پزشکی دروس فقه در برنامه دوره پودمانی مزبور در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تاکنون در زمینه تامین اساتید مرتبط با دوره پودمانی فقه پزشکی توانسته ایم ارتباطات خوبی را با دانشکده علوم پزشکی مشهد برقرار کنیم و امیدواریم در آینده نیز همچنان همکاری های حوزه و دانشگاه در این رابطه روز افزون و منشأ برکات علمی و پژوهشی باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha