جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دستور احمد مروی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی در پی ازدحام جمعیت زائران اربعین اباعبدالحسین(ع) به ستاد اربعین این آستان دستور گسترش فوری ارائه خدمات در مرز مهران را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، آستان قدس رضوی همچون سنوات گذشته از روزهای ابتدایی حضور زائران در مرزهای کشورمان با عراق بویژه در مرز مهران و نقاط مختلفی در خاک عراق خدمت به رسانی را آغاز کرده است.

موکب‌های آستان قدس رضوی در مرز مهران تاکنون روزانه ۱۰۰ هزار پرس غذا، آب معدنی و همچنین خدمات مختلفی در عرصه‌های فرهنگی، خدماتی، تغذیه، اسکان، هدایت و امداد رسانی، بهداشت و دارو و حمل و نقل سالمندان و معلولان با حضور یک هزار خادم افتخاری به زائران اربعین حسینی(ع) ارائه کرده‌اند.

همچنین روزانه بیش از ۱۱ هزار پرس غذای گرم در کاظمین، ۷۰ هزار پرس غذای گرم در کربلا و ۱۷ هزار پرس غذای گرم در سامرا به همت خدام حرم مطهر رضوی همراه با خدمات مختلف درحوزه‌های پزشکی، فرهنگی، اسکان، نظافت و... با حضور ۱۰۰۰ خادم به زائران ارائه می‌شود.

دقایقی پیش حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی طی تماس تلفنی با مسئولین ستاد اربعین آستان قدس رضوی در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به زائران قرار گرفت و با توجه به ازدحام جمعیت در مرزهای ایران و عراق دستور گسترش خدمت رسانی‌ها در مرز مهران در حوزه‌های تغذیه، اسکان، حمل و نقل، پزشکی و سلامت و... را صادر کرد.

همچنین وی به همه مواکب مرزی آستان قدس دستور داد تا برای گسترش خدمات، با توجه به موج بازگشت زائران به کشور آمادگی لازم را داشته و پیشتیبانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    0 0
    یا امام رضا