سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
زنان مسلمان برای بزرگترین همایش در آمریکای شمالی در کلگری جمع می شوند

حوزه/ پنجمین سال همایش «مسلمان توانمند بودن در کلگری» بزرگترین همایش بانوان مسلمان در آمریکای شمالی برگزار می شود و هدف اصلی آن بررسی وضعیت اجتماعی – سیاسی زنان مسلمان در کانادا می باشد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ctvnews، صدها تن از بانوان مسلمان کانادایی روز شنبه در نشستی در رابطه با انتخابات آینده و ارزیابی وضعیت انتخابات و شرایط کاندیدها در شهر کلگری گردهم می آیند و در رابطه با نحوه انتخاب بهترین نامزدها به بحث و بررسی می نشینند.

نشست «مسلمان توانمند بودن در کلگری» یک همایش یک روزه است که توسط زنانی تشکیل شده که در ارتباط با وضعیت اجتماعی-سیاسی جامعه زنان نگرانی هایی دارند.

این رویداد شامل کارگاه ها و سمینارهایی است از جمله  مذاکرات کارشناسان در مورد موضوعات مختلفی چون تصمیم گیری در مورد رای گیری آگاهانه ، استفاده از پتانسیل ها و قابلیت های بانوان مسلمان و پیدا کردن تعادل بین خانه و محل کار است.

نایلا کبریا، بانوی مسلمان ومدیر رویداد گفت: «مسلمان توانمند بودن در کلگری» فقط یک همایش نیست بلکه تجربه ای است که به زنان اجازه می دهد خودشان را بهتر بشناسند و از طریق گفتمان محترمانه که هنجارها را به چالش می کشد و همزمان بنیاد وجودی فرد را چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای می سازد و بنا می کند، از خواهران قدرتمندشان در این زمینه بیاموزند.

  گفته می شود این همایش که در سالن کنفرانس های تلوس در شهر کلگری برگزار می شد، اکنون در پنجمین سال فعالیت های خودش قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha