پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پارکینگ مهران

حوزه/ سرهنگ کوهزادی در رابطه با وضعیت پارکینگ ها در شهر مهران گفت: ظرفیت پارکینگ های داخل شهر تکمیل شده و حتی حاشیه خیابان ها و کوچه ها نیز مملو از خودرو هستند. اما در بیرون شهر همچنان ظرفیت بسیاری از پارکینگ ها خالی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، سرهنگ کوهزادی، رئیس پلیس راهور ایلام، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با بیان اینکه هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین صبح گاهی در مبادی ورودی شهر مهران هستیم، گفت: به دلیل تراکم ترافیک در معابر داخل شهر، به ناچار محدودیت های ترافیکی در ورودی شهر توسط همکارانم در حال اعمال است.

وی افزود: ورودی شمالی شهر مهران همچنان بسته است و زائران می توانند جهت دسترسی به داخل شهر از طریق کمربندی و مدخل شرقی وارد شهر شوند.

رئیس پلیس راهور ایلام در رابطه با وضعیت پارکینگ ها در شهر مهران گفت: ظرفیت پارکینگ های داخل شهر تکمیل شده و حتی حاشیه خیابان ها و کوچه ها نیز مملو از خودرو هستند. اما در بیرون شهر همچنان ظرفیت بسیاری از پارکینگ ها خالی است.

وی متذکر شد: از زائرانی که در مسیر مهران هستند تقاضا داریم وسیله نقلیه خودشان را در پارکینگ های حاشیه شهر پارک کنند و اصراری جهت ورود به شهر نداشته باشند چراکه امکانی برای پارک وسیله نقلیه در داخل شهر وجود ندارد.

سرهنگ کوهزادی با بیان اینکه همزمان بار رفت از طریق مرز بین المللی مهران جهت تشرف به کربلای معلی است موج بازگشت زائران هم لحظه به لحظه در حال افزایش است، گفت: تعداد ۸۰۰ دستگاه اتوبوس جهت ایاب و ذهاب و انتقال زائران از پایانه مرزی به داخل شهر و پارکینگ های اصلی شهر مهران تدارک دیده شده است.

وی خاط نشان شد: از شروع طرح ترافیکی ویژه اربعین به رغم افزایش چهار برابر حجم ترددها نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته، هیچ گونه گره ترافیکی بلند مدت در مسیر مهران نداشتیم. در حال حاضر کلیه معابر درون شهری در مهران و ایلام باز و ترافیک در آن ها به صورت روان و عادی است.

رئیس پلیس راهور ایلام در خاتمه به رانندگان توصیه کرد: اکثر سوانح ما در محورها به علت خستگی و خواب آلودگی و سرعت بالا بوده است از زائران می خواهیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استراحت و صبر کافی رانندگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha