سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز کشور عراق قد راست کرده است و به عنوان پذیرای یوم الله اربعین حسینی مطرح، و دشمن را به خشم آورده است؛ سال گذشته دشمنان توطئه ای در بصره به راه انداختند که شکست خوردند و امسال نیز توطئه ی دیگری طرح ریزی کردند که باز هم با شکست روبرو شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز در دیدار با سرتیپ دوم ستاد دکتر کریم چشک رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اربعین حسینی امروز یک تابلوی بین المللی در عدالتخواهی و مقاومت در مقابل ظلم بین المللی است و امیدواریم که مقدمه ای برای ظهور حضرت مهدی صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و آزادی انسان ها از زیر بار این همه ستم جهانی باشد.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است، افزود:  ارتش جمهوری اسلامی از روزی که با امام راحل بیعت کرد تا به امروز، قدم های بسیار بزرگی برداشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند بر درجات شهدای ارتش جمهوری اسلامی، جانبازان، آزادگان و... بیفزاید زیرا بسیار مایه افتخار هستند، خاطر نشان کرد: شما با یک واسطه که نیابت عامه حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است، ارتش امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمنان سال گذشته برای ایران اسلامی تابستان داغی را اعلام کرده بودند، ادامه داد: سال گذشته در چنین ایامی در سطح بین الملل، عناصر استکباری می گفتند که دیگر 13 آبانی وجود نخواهد داشت و در منطقه مانور می دادند و عده ای نیز در داخل باورشان شده بود و گاهی به گوش می رسید که سرمایه دارانی که به دنبال تجارت بودند، منتظر 13 آبان بودند، اما به لطف خدا همه ی فتنه های استکبار و ایادی آن ها شکست خورد.

وی گفت: استکبار، امروز در سطح بین الملل شکست خورده است به گونه ای که کارشناسان خودشان می گویند که رهبری هوشمند جمهوری اسلامی ایران، استکبار را به شکست در سطح بین الملل و منطقه وادار کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: امروز کشور عراق قد راست کرده است و به عنوان پذیرای یوم الله اربعین حسینی مطرح، و دشمن را به خشم آورده است؛ سال گذشته دشمنان توطئه ای در بصره به راه انداختند که شکست خوردند و امسال نیز توطئه ی دیگری طرح ریزی کردند که باز هم با شکست روبرو شدند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه در طی یک سال اخیر معادلات جهان تغییر پیدا کرده است، افزود: امروز ارتش رژیم صهیونیستی با یک سخن سید حسن نصرالله مرزهایشان را رها می کنند و به جای خود آدمک نصب می کنند.

وی یادآور شد: مانوری که ارتش جمهوری اسلامی در شمال و غرب کشور انجام داد، در این مدت کوتاه چشم دشمنان را خیره کرد و اوج آمادگی را به رخ آنان کشاند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: دشمنان به صورت مداوم دست به هر کاری می زنند و فتنه ایجاد می کنند اما پشت سر هم نیز شکست می خورند و آنقدر شکست خورده اند که دیگر مردمان خودشان از آن ها بدشان می آید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: امروز مشاهده می کنید که کشور فرانسه که روزی به عنوان مهد آزادی مطرح بود اوضاعش چگونه است، و نزدیک به یک سال است که جلیقه زردها که اکنون جلیقه سیاه ها نیز به آن ها افزوده شده اند در صحنه حضور پیدا می کنند و دولت به جای اینکه پاسخگویشان باشد آن ها را کشته و یا دستگیر و روانه زندان می کند.

وی ادامه داد: اوضاع انگلیس نیز بدتر از فرانسه است و خودشان نیز اذعان دارند که در بدترین شرایط اقتصادی به سر می برند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: آمریکا نیز آنقدر رسوایی به بار آورده  که می خواهند تمامی تقصیرات را به گردن ترامپ بیندازند و استیضاحش کنند در حالی که خود سیستم مشکل دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: اتفاقات امروز جهان حاکی از آن است که جامعه بشری در حال بیدار شدن و به دنبال عدالت خواهی است.

وی گفت: در اربعین حسینی تنها شیعیان حضور ندارند بلکه از تمامی اقشار از جمله برادران اهل سنت، مسیحیان، هندوها، زرتشتی‌ها، ارمنی‌ها و... حضور دارند، این پیام اربعین حسینی کارساز خواهد بود و روز به روز نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آن دسته از افرادی که از کاروان حسینی جا می مانند، در کشورها و شهرهای خود دست به راهپیمایی اربعین می زنند و هزینه آن را نیز پرداخت می کنند گفت: آیت الله شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه که حدود 30 میلیون نفر را عاشق محبت اهل بیت کرد، در پای اربعین حسینی، 6 پسر خود را فدا کرد و امروز می بینیم علی رغم اینکه در زندان هستند و دولت نیجریه نیز از رساندن دارو به ایشان مضایقه می کند، اما باز هم حرفشان را می زنند و بر سر پیمانی که با سید الشهدا بسته اند، ایستاده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دست و بازوی سرلشکر شهید صیاد شیرازی را بوسیدند، مطرح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش سیستم عدالت خواهانه جهان است لذا باید دست و بازوی شما را بوسید.

وی در پایان با اشاره به اینکه از دیدن شما بسیار لذت می برم گفت: با دیدن شما خاطرات گذشته و یاد روزهایی که گرد پوتین شما را می گرفتم و صفا، وفا و پرکاری آن زمان، برایم زنده می شود.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha