پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با آیت‌الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ امام حسین(ع) مکتبی برای نابودی دشمنان درست کردند که این مکتب خود مقدمه ای برای ظهور است؛ هر چه بر تقویت این مکتب تلاش کنیم، قطعا شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس عقیدتی-سیاسی و جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی با تعریف و تمجید از نقش َآفرینی ارتش در هشت سال دفاع مقدس، این نیرو را پشتیبان نظام، انقلاب و جامعه اسلامی دانستند.

این مرجع تقلید بر حفظ عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب تأکید کردند و افزودند: ارتش جمهوری اسلامی نسبت به سایر ارتش تفاوت هایی دارد که از جمله این تفاوت ها، داشتن ایمان، تقوا، تکیه و توکل به خدای متعال و خودباوری و تکیه بر معنویت است.
معظم له عنوان کردند: جوانان این مرزبوم با تکیه بر همین معنویت توانستند در هشت سال دفاع مقدس بر دشمنان پیروز شوند.

ایشان با اشاره به مهمترین عوامل عزت بیان داشتند: داشتن «ایمان» و «وحدت و اتحاد» از ضروریات بوده و تقویت این دو عنصر می تواند زمینه پیروزی بر دشمنان را فراهم کند.          

این استاد برجسته حوزه یکی از راه های دشمن شناسی را زمان شناسی عنوان کردند و افزودند: تجربه نشان داده است که هر موقع توانسته ایم در شناخت دشمن درست عمل کنیم، توانسته ایم قدم های مؤثری در مقابل آنها برداریم.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان اظهار داشتند: امام حسین(ع) مکتبی برای نابودی دشمنان درست کردند که این مکتب خود مقدمه ای برای ظهور است؛ هر چه بر تقویت این مکتب تلاش کنیم، قطعا شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha