سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حسین خوش اقبال

حوزه/ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان گفت: یکی از ویژگی های موکب های امسال در سراسر کشور به ویژه در استان کردستان، مدیریت این موکب ها توسط خود مردم بود که امید است این حرکت در سالهای آینده در سطح ملی نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حسین خوش اقبال، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان، در راس هیاتی امروز از موکب اجرای نیت موقوفات مردم اهل سنت این استان بازدید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان در این دیدار اظهار داشت: اربعین حسینی یکی از بزرگترین اجتماعات انسانی در طول تاریخ می باشد. باید گفت که این پیاده روی بزرگ و عظیم نمایش اقتدار سیاسی و وحدت جهان اسلام است.

خوش اقبال در ادامه سخنان خود ادامه داد: یکی از ویژگی های موکب های امسال در سراسر کشور به ویژه در استان کردستان، مدیریت این موکب ها توسط خود مردم بود که امید است این حرکت در سالهای آینده در سطح ملی نهادینه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال موکب اربعین مردم اهل سنت استان کردستان میزبان بسیار خوبی برای زوار اربعین حسینی در این استان بود.

خوش اقبال در ادامه سخنان خود با تقدیر از حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار داشت: از سایر ادارات و نهادهای متولی امور فرهنگی و مذهبی کردستان درخواست داریم که در این ایام اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان را همراهی کنند.

در ادامه این دیدار، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان نیز ضمن خوش آمدگویی به معاون سیاسی و امنیتی استانداری؛ اظهار داشت: در ۲ روز از آغاز کار موکب بیش از ۱۰ هزار اطعام  شامل صبحانه، نهار و شام و بیش از ۱۵۰۰۰ پذیرایی میان وعده شامل  چای، کیک، شیر، میوه و دمنوش به زائران اربعین ارائه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha