سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
طرح زیارت به نیابت

حوزه/ جمعی از طلاب مدارس علمیه خوزستان، در راستای عمق‌بخشی به زیارت اربعین و آشنایی زائران با سیره شهدا، طرح «زیارت به نیابت» را در پایانه‌های مرزی خوزستان، انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی چذابه، جمعی از طلاب مدارس علمیه خوزستان، در راستای عمق‌بخشی به زیارت اربعین و آشنایی زائران با سیره شهدا، طرح «زیارت به نیابت» را در پایانه‌های مرزی خوزستان، انجام می‌دهند.

در این طرح، هر زائر یک شهید را انتخاب و عکس آن را بر روی کوله‌پشتی خود نصب کرده و به نیابت از آن شهید، در مسیر پیاده‌روی اربعین قدم می‌گذارد.

در این راستا حجت‌الاسلام سواری، با بیان اینکه این طرح، باهدف جامه عمل پوشاندن به اهداف شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده، گفت: در تلاشیم تا سیره شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای دفاع از حرم را برای نسل جوان امروز تبیین کنیم که طرح «زیارت به نیابت»، قدمی خوب در این راستا خواهد بود.

بر اساس این گزارش، نام و تصویر صدها شهید دفاع مقدس و البته شهدای دفاع از حرم خوزستان به همراه بخشی از وصیت‌نامه و زندگی‌نامه آنها آماده شده و توسط طلاب در اختیار زائران اباعبدالله الحسین (ع) قرار می‌گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha