سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
پیاده روی جمعی از طلاب اهوازی در مسیر السبایا به کربلا

حوزه/ حجت‌الاسلام کیانی، گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ طلبه خوزستانی جهت شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، درخواست مجوز خروج از کشور خود را در سامانه سخا، به ثبت رسانده‌اند.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار نفر از طلاب خوزستانی جهت شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، درخواست مجوز خروج از کشور خود را در سامانه سخا، به ثبت رسانده‌اند، اظهارداشت: تا این لحظه تعداد دو هزار و ۲۷۸ نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوزستان، به جهت شرکت در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی، درخواست مجوز خروج از کشور خود را به ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تا به امروز تعداد زیادی از گروه‌های حوزوی استان خوزستان از طریق دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه، عازم سفر اربعین حسینی شده‌اند، گفت: شب گذشته مدارس علمیه شمال اهواز همچون امیرالمؤمنین(ع)، الغدیر و برخی از مناطق حاشیه‌ای از طریق مرز شلمچه وارد خاک عراق شده‌اند.

حجت‌الاسلام کیانی، با تأکید بر اینکه طلاب حتماً به هنگام بازگشت از سفر اربعین، ورود خود به سامانه را بررسی کنند، بیان کرد: گاهی اوقات به علل مختلف همچون قطع شدن سیستم، ممکن است ورود طلاب به کشور در سامانه ثبت نشود؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم که طلاب محترم حتماً پس از گذشت ۱۰ روز از مراجعت به کشور، وضعیت ورودی خود در سامانه را بررسی کنند تا در صورت عدم ثبت ورود، به‌صورت حضوری، به اداره نظام‌وظیفه استان مراجعه نمایند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در پایان اظهارداشت: آن دسته از طلابی که به هر دلیل موفق به خروج از ایران نشدند، لازم است حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز به نظام وظیفه استان خوزستان مراجعه کرده و درخواست خروج از کشور خود را باطل نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha