سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، با تأکید بر تقویت کارهای فرهنگی در مواکب شهرستان دزفول، گفت: لازم است هرچه سریع‌تر کارهای فرهنگی-تبلیغی در موکب‌های مرزی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در آیین اعزام خادمین زائران اربعین حسینی به پایانه مرزی چذابه، گفت: همه مسئولین و کسانی که در این زمینه همکاری می‌کنند در ثواب زیارت اربعین امام حسین(ع) سهیم و شریک هستند.

امام جمعه دزفول، همکاری و همدلی برخی مسئولین نسبت به دیگر مسئولین این شهرستان را موفق‌تر عنوان کرد و اظهارداشت: نتیجه این همکاری، سربلندی شهرستان دزفول است که باید قدر این همدلی و همکاری را در جهت خدمت به زوار ارج نهیم.

وی یاری‌رساندن به دین خدا را، تقویت ارزش‌های انقلاب در جامعه دانست و افزود: اقامه اربعین حسینی باعث شده که دشمنان، به‌شدت وحشت کرده و می‌خواهند مذبوحانه ارزش و عظمت این مراسم جهانی را کاهش دهند.

امام جمعه دزفول، با استناد به آیات قرآن کریم، سبقت گرفتن در خیرات را مهم دانست و بیان کرد: از مجموع خدمات شهرداری دزفول، راضی هستم و مطمئن باشید هر چه قدر در این زمینه هزینه کنید خداوند ده‌ها برابر بر اعتبارات شما می‌افزاید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، با انتقاد از ضعف کار فرهنگی در این زمینه، افزود: لازم است که هرچه سریع‌تر کار فرهنگی در موکب‌ها صورت گیرد.

امام جمعه دزفول ادامه داد: دشمن در میان جمعیت عزادار اربعین از فرقه‌های مختلف برای ضربه زدن به این مراسم استفاده می‌کند؛ به همین دلیل ما باید مراقب اعتقادات زوار حسینی باشیم.

وی در پایان با اشاره به سیل عظیم و خروشان اربعین، آن را مایه نا امیدی دشمن دانست و تصریح کرد: روحیه اخلاص و خدمت کردن به مردم باید در کارهای ما غالب باشد و نباید به توطئه و فتنه‌های دشمن اعتنایی کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha