شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
موج بازگشت زائران

حوزه/ سردار پاکباز، با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران، گفت: هرچه زائرین زودتر از روز اربعین به کشور بازگردند، با ترافیک انسانی کمتری هم برخورد می‌کنند؛ چراکه فقط شب گذشته بالغ‌بر ۳۵ هزار نفر به کشور بازگشته‌اند و این حجم ورودی قطعاً با نزدیک شدن به‌ روزهای منتهی به اربعین حسینی، افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی شلمچه، سردار لطفعلی پاکباز، فرمانده مرزبانی استان خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تردد زائران بدون دغدغه از مرزهای خوزستان در حال انجام است، گفت: خوشبختانه پس از گذشت چند روز از آغاز سفرهای اربعینی، امروز شاهد موج بازگشت زائرین هستیم.

وی با تأکید بر اینکه امنیت در اقصا نقاط خوزستان به‌ویژه شهرها و مرزهای خوزستان برقرار است، خاطرنشان ساخت: کلیه ترددها توسط نیروهای امنیتی رصد و کنترل می‌شود و هیچ‌چیزی از مقابل چشمان تیز بین سربازان گمنام امام زمان(عج) بدون بررسی قبلی، نمی‌گذرد.

فرمانده مرزبانی خوزستان، با بیان اینکه به‌صورت روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از مرزهای خوزستان به داخل کشور عراق، عبور و مرور می‌کنند، گفت: کلیه اقدامات لازم در خصوص عبور و مرور وسایل حمل‌ونقل عمومی به داخل کشور عراق انجام شده و هم‌اکنون نیز در حال انجام است.

سردار پاکباز، با اشاره به موج بازگشت زائرین اربعین حسینی به داخل مرزهای کشور عزیز جمهوری اسلامی، تصریح کرد: از شب گذشته موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده و تاکنون بالغ‌بر ۲۵۰ هزار نفر به کشور بازگشته‌اند.

وی در پایان، با تأکید بر اینکه زائران سفر خود را کوتاه کنند، گفت: هرچه زائرین زودتر از روز اربعین به کشور بازگردند، با ترافیک انسانی کمتری هم برخورد می‌کنند؛ چراکه فقط شب گذشته بالغ‌بر ۳۵ هزار نفر به کشور بازگشته‌اند و این حجم ورودی قطعاً با نزدیک شدن به‌روزهای منتهی به اربعین حسینی، افزایش می‌یابد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha