سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
خدمات پزشکی کربلا

حوزه/دکتر جانسون 52 ساله نمی دانست که یک روز به عراق می رود یا از شهر کربلا دیدن می کند و به زیارت عتبات مقدس مشرف می شود یا در صف داوطلبان کادر پزشکی به زائران اربعین امام حسین (ع) خدمت رسانی می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دکتر جانسون 52 ساله نمی دانست که یک روز به عراق می رود یا از شهر کربلا دیدن می کند و به زیارت عتبات مقدس مشرف می شود یا در صف داوطلبان کادر پزشکی به زائران اربعین امام حسین (ع) خدمت رسانی می کند.

دکتر جانسون و همسرش از شهر "سیدنی" و ایالت "نیو ساوت ویلز" کشور استرالیا بیش از 12 هزار کیلومتر و بیش از 17 ساعت پرواز طی کرده اند تا آنچه توقعش نمی رود، رخ بدهد.

دکتر جانسون گفت: به وجود خداوند ایمان نداشتم، امّا از طریق آشنایی با برخی از دوستان مسلمان مسیر زندگی ام تغییر یافت و آنان کتاب هایی را به من هدیه دادند که از خداوند سخن می گفت.

وی افزود: این کتاب ها مرا به ایمان به خداوند تشویق کرد.

جانسون اشاره کرد: من از طریق قرائت قرآن کریم و حکمت ها و عبرت های آن که کرامت انسان و بشریت را حفظ می کند و همچنین از طریق مطالعه سیره نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) به دین اسلام مشرف شدم.

این استرالیایی تازه مسلمان شده با بیان اینکه از طریق مقاله ها و کتاب های ترجمه شده به انگلیسی با سیره نبی اکرم (ص) و اهل بیت (ع) آشنا شدم، گفت: تحولاتی که برای من رخ داده، یک موهبت الهی است و موهبت بزرگتر آشنایی با اهل بیت (ع) می باشد.

آرزوی من این است که اینجا در پاکترین بقعه جهان بمیرم

جانسون در بخش دیگر سخنان خود اشاره کرد: گام دوم من در زندگی؛ تصمیم ام برای سفر به عراق و خدمت رسانی در ایستگاه پزشکی آستان مقدس حسینی بود.

وی افزود: آرزوی اول من این است که اینجا در پاکترین بقعه جهان بمیرم و دومین آرزوی من ارائه خدمات پزشکی به زائران امام حسین (ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha