جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم بهشتی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: طلاب و مبلغان مدارس علمیه خواهران اصفهان به موکب ها جهت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، خانم صدیقه بهشتی، معاون فرهنگی-تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی گفت: تعداد ۹ نفر از طلاب و مبلغان مدارس علمیه استان به صورت متمرکز از مرکز مدیریت حوزه های علمیه و ۵۸ نفر از طلاب و مبلغان به طور مستقل در ایام پیاده روی اربعین به موکب ها جهت خدمت رسانی اعزام شدند.

وی افزود: طلاب و مبلغان مدارس علمیه خواهران اصفهان در فاصله زمانی  ۱۵ مهرماه الی ۲۰ مهرماه جهت تبلیغ و  خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) به  موکبهای ایرانی برپاشده در کشور عراق اعزام شدند.

معاون فرهنگی-تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: تبلیغ، مشاوره خانواده، پاسخگویی به سوالات شرعی خواهران و همکاری در بخش کودک و نوجوان از جمله برنامه های این اعزام است.

خانم بهشتی خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین فرصت بی نظیری برای بسیج و ساماندهی عشاق و سربازان امام زمان (عج) است و خادمین موکب ها با نهایت استفاده از این فرصت معنوی برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) به زائرین خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha