پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید وزیر اطلاعات از پایانه مرزی چذابه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین علوی، با تأکید بر لزوم بهبود و ساخت زیرساخت های مرزی و برون مرزی، گفت: با توجه به برداشته شدن روادید بین دو کشور ایران و عراق، حضور زائران افزایش چشم گیری پیدا کرده و پیش‌بینی شده امسال ۲ میلیون زائر نیز به حجم زوار اضافه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی شلمچه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، صبح امروز در جریان بازدید از پایانه مرزی شلمچه، با بیان اینکه مشکلات و کاستی ها نسبت به سال گذشته، کمتر شده است، اظهارداشت: با همت همه دستگاه ها در استان خوزستان نسبت به سال گذشته مشکلات کمتر شده است.

وی تصریح کرد: همه دستگاه ها پای کار آمده اند تا شاهد وضعیت متفاوتی در مرزها باشیم. البته برخی مشکلاتی که چندی پیش در مرزهای عراق ایجاد شده بود، صرفا به دلیل حجم بالا و دور از انتظار زائرین بود.

وزیر اطلاعات، با بیان اینکه پیش بینی شده بیش از ۲ میلیون زائر به حجم زائران اضافه شود، گفت: با توجه به برداشته شدن روادید بین دو کشور ایران و عراق، حضور زائران افزایش چشم گیری پیدا کرده و پیش‌بینی شده امسال ۲ میلیون زائر نیز به حجم زوار اضافه شود.

حجت الاسلام و المسلمین علوی، با تأکید بر اصلاح و ساخت زیرساخت های مرزی و برون مرزی، تصریح کرد: مسئولان باید توجه بیشتری به مسایل و زیرساخت ها کلان داشته باشند تا إن شاءالله در سال های آینده با چنین مشکلاتی مواجه نشویم.

وی در پایان گفت: اگرچه زائران امام حسین(ع) به دنبال راحتی نبوده و سختی های سفر به کربلا را تحمل می کنند، اما مسئولان باید پای کار آمده و مشکلات را به حداقل رسانند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha