جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رهبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: سخنان شیوا، جامع و مدبّرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حجت را بر مسلمین جهان تمام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام حسین (ع) اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خویش بسیاری از مسایل گذشته، حال و آینده کشور، منطقه و جهان را به صورت جامع و تخصصی مطرح و بیان فرمودند و به اصطلاح راهکارها و نیز دسیسه های آینده دشمنان را برملا نمودند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: یکی از مهمترین اشارات معظم له درباره جایگاه سپاه پاسداران و تلاش های هدفمند برخی از کشورها و رسانه های معاند برای به حاشیه بردن این نیروی مردمی و کارآمد بود که معظم له با بیانات خویش خط بطلانی بر توهمات دشمنان کشیدند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه رهبر معظم عزت را صفت ناگسستی سپاه در داخل و هم در خارج از کشور عنوان فرمودند، اظهار داشت: اعمال نابخردانه دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا، اسرائیل غاصب، آل سعود و... به جای اینکه جایگاه سپاه را در افکار عمومی جهان منزوی و خدشه دار کنند، بالعکس نقش سپاه و این نیروی راهبردی را در شکست داعش و امنیت منطقه را معترف شدند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه دغدغه رهبری به جز حوزه اقتصاد، تقویت توان و اقتدار دفاعی کشور در مقابل دشمنان منطقه ای و جهانی است، گفت: در کلام و بیان معظم له به خوبی هویدا بود که ایشان توجه بسیار زیادی بر بومی سازی صنایع دفاعی کشور دارند تا جایی که ایشان در بخشی از سخنان خویش فرمودند:« ابزار نظامی سپاه باید پیشرفته باشد. ما در زمینه‌ ابزار نظامی در دوران طاغوت، هم وابسته، هم عقب‌مانده و هم نابلد بودیم. ابزار نظامی باید به‌روز باشد، مال خود شما باشد، خود شما آن را ابداع و تولید کنید».

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: یکی دیگر از سخنان رهبری در دانشگاه افسری امام حسین (ع) مسئله اربعین در جهان اسلام بود. فرمانده کل قوا در سخنان خود اربعین را رسانه‌ پرقدرت عاشورا عنوان فرمودند و تاکید کردند که این چهل روز، چهل روز فرمانروایی منطق حق در میان دنیای ظلمانی بنی‌امیه و سفیانی‌ها بود. اهل‌بیت در یک حرکت چهل‌روزه طوفانی بپا کردند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه با اشاره به اینکه اجتماع اربعین حسینی از دیدگاه مقام معظم رهبری حرکتی عظیم و تاثیرگذار در آینده اسلام و حتی جهان خواهد بود، تاکید کرد: امام خامنه ای در بین افسران دانشگاه امام حسین (ع) چه زیبا فرمودند که امروز هم این حرکت راه‌پیمایی در دنیای پیچیده و پرتبلیغات، یک فریاد رسا و یک رسانه‌ی بی‌همتا است. چنین چیزی در دنیا وجود ندارد؛ اینکه همه حرکت میکنند به سمت آن مبدأ.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در پایان سخنان خود اظهار داشت: سخنان رهبری در دانشگاه افسری از چندین جنبه قابل تحلیل و بررسی است، نخست اینکه ایشان توجه قابل ملاحظه ای بر بومی سازی صنعت و اقتصاد در کشور و نیز پیشرفت های دفاعی دارند و دوم اینکه معظم له به صراحت اعلام فرمودند که آینده جهان با همین حرکت عظیم اربعین حسینی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha