جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: اگر در دستگاه‌ها طبق قانون برخورد با افراد شاغلی که توجهی به مسائل دینی به ویژه رعایت حجاب و مسائل اخلاقی ندارند، صورت گیرد، قطعا موفقیت‌آمیز خواهد بود و مراجعان به این دستگاه‌ها نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در بیست‌وچهارمین نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که عصر یکشنبه ۲۱ مهرماه در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، بیان کرد: این جلسات با توجه به موضوع عفاف و حجاب در استان و با هدف آگاهی افراد نسبت به معضل بی‌حجابی و اثرات سوء آن برگزار می‌شود و اراده جدی در اجرای برنامه‌ها، رسالت دستگاه‌ها است.
وی افزود: اگر دستگاه‌ها با تمام توان در زمینه عفاف و حجاب قدم بردارند، قطعا با عنایت خداوند و اهل‌بیت(ع) موفق خواهند شد.
نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر این‌که موفقیت دستگاه‌ها در عرصه عفاف و حجاب ابتدا باید از خود دستگاه‌ها آغاز شود، ادامه داد: اگر در دستگاه‌ها طبق قانون برخورد با افراد شاغلی که توجهی به مسائل دینی به ویژه رعایت حجاب و مسائل اخلاقی ندارند، صورت گیرد، قطعا موفقیت‌آمیز خواهد بود و مراجعان به این دستگاه‌ها نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرند.
آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: باید در زمینه عفاف و حجاب طوری برنامه‌ریزی و حرکت شود که مردم خود نسبت به آسیب‌های بی‌حجابی آگاهی پیدا کنند و به میدان بیایند؛ قطعا کارها با حضور خود مردم نتیجه‌بخش‌تر خواهد بود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha