جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عزت زمانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در دو حوزه کاری عفاف و حجاب و آسیب‌های اجتماعی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام عزت‌زمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در بیست‌وچهارمین نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که عصر یکشنبه ۲۱ مهرماه در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل پرداخت و اظهار کرد: فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در دو حوزه کاری عفاف و حجاب و آسیب‌های اجتماعی دنبال می‌شود.
وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی از جمله مجموعه‌هایی است که حجم بالایی از فعالیت‌های آن به صورت ستادی تعریف شده و ۴۰ نهاد زیرمجموعه این سازمان در حال فعالیت هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این‌که ما به دنبال تقویت مساجد و محوری‌کردن آنها هستیم، ادامه داد: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اداره‌ کل تبلیغات اسلامی به صورت تبلیغی، ترویجی و تبیینی در میان مردم صورت می‌گیرد و این حضور و فعالیت با محوریت مساجد انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تأسیس پژوهشکده عفاف و حجاب در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد؛ ولی در حال حاضر مورد تأیید وزارت علوم قرار نگرفته و پیگیر هستیم که در آینده این پژوهشکده راه‌اندازی شود.
حجت‌الاسلام عزت‌زمانی با بیان این‌که سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت‌های گسترده فرهنگی، هنری و اجتماعی را انجام می‌دهد، گفت: تولید فیلم کوتاه، انتشار کتاب و مجلات، فعالیت‌های گسترده تبلیغی، برگزاری میزگرد و گفتمان‌های دینی، ارائه مشاوره خانواده، حمایت از مساجد و امامان جماعت و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بخشی از این فعالیت‌ها است.
وی بیان کرد: فعالیت‌هایی نیز با محوریت الگوی اسلامی پیشرفت با موضوع گام دوم و محوریت خانواده در دستور کار سازمان تبلیغات است و در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی نیز بودجه‌هایی در اختیار مساجد قرار گرفته است تا با برنامه‌ریزی‌های مشخص بتوانند در این زمینه فعالیت کنند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha