جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: همان‌گونه که با راهبرد مقاومت توانستم در دفاع مقدس به پیروزی برسیم اکنون هم تنها راه و روش پس زدن دشمنان، راهبرد مقاومت و ایستادگی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست با مسئولان استانی، با اشاره به تداوم تهدیدها و تحریم‌های دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی ایران، تنها راه مقابله با این اقدامات دشمنان را مقاومت و ایستادگی در برابر جبهه استکبار دانست.

وی با اشاره به اینکه راهبرد مقاومت و ایستادگی همواره جواب داده است، افزود: در آن روزهای سخت نبرد در جنگ تحمیلی که ما فقط سرمایه پوست و گوشت و استخوان جوانان پاک این سرزمین را در برابر انواع سلاح‌های کشتارجمعی به‌ویژه شیمیایی اهدایی آمریکا و شوروی و اروپا را داشتیم، با همین راهبرد به پیروزی رسیدیم و فتوحات امام را فقط در اتاق جنگ مسکو، لندن و واشنگتن، استراتژیست‌های جهان شماره می‌کردند، ملت ما خوش درخشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید بدانیم سِرّ این پیروزی‌ها در چه بود که روزبه‌روز بر اقتدار ملت ایران و آوازه هیبت انقلاب در جهان افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: آن روز که آمریکایی‌ها برای آزادی گروگان‌ها اولین حمله نظامی خود را علیه ملت ایران تدارک می‌دیدند و آن را در صحرای طبس تست کردند، متوجه شدند آن‌ها غیر از این‌که در برابر یک ابرمردی چون امام (ره) و یک ملت فداکار و پای کار و شجاع و مؤمن قرار دارند، یک قدرت برتری هم وجود دارد که فوق آن قدرت عظیم از ایران و اسلام و انقلاب دفاع می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: او باکی ندارد که در صحرای طبس به باد فرمان دهد لشکر آمریکایی‌ها را چون سپاه ابرهه در هم بکوبد.

وی تصریح کرد: غیرت الهی اجازه نمی‌داد کشوری که قرار است کعبه آمال محرومان و مستضعفان جهان شود، با یک عملیات ماجراجویانه و با یک مشت تفنگداری که رؤیای «سوپرمنی» داشتند بی‌آبرو شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: آمریکا و قدرت‌های بزرگ نیک می‌دانند که آن‌ها سه دشمن در ایران دارند؛ نخست خداوند تبارک و تعالی، دوم رهبری هوشمند که در اندازه قیام پیامبران ظاهر شده است و سوم ملتی که همه هستی خود را برای اعتلای اسلام و قرآن گذاشته است.

وی اضافه کرد: لذا پس از حمله طبس دست‌ها را از روی ماشه جنگ سخت برداشتند و در اتاق جنگ نرم نشستند و از سوی دیگر شرارت اعراب به سرکردگی صدام و حمایت لجستیک آمریکا و شوروی در حقیقت کاتالیزوری برای روان‌سازی جنگ نرم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه دشمنان ما از جبهه جنگ سخت هم طرفی نبستند، افزود: این دشمنان اکنون پس از شکست در جبهه‌های مختلف، نبرد اقتصادی را علیه ما آغاز کرده و می‌کوشند با استفاده از سلاح تهدید و تحریم ما را وادار به تسلیم کنند؛ اما همان‌گونه که با راهبرد مقاومت توانستم در دفاع مقدس به پیروزی برسیم اکنون هم تنها راه و روش پس زدن دشمنان، راهبرد مقاومت و ایستادگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha