سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
بازدید وزیر اطلاعات از پایانه مرزی چذابه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی، با اشاره به اقدامات سربازان گمنام امام زمان در رابطه با حفظ امنیت زائران اباعبدالله الحسین(ع)، اظهارداشت: مردم در کمال آرامش به زیارت اربعین روند؛ چراکه با همه توان مراقب اقدامات ضدامنیتی دشمنان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی چذابه، حجت الاسلام و المسلمین سید ‌محمود علوی، وزیر اطلاعات، امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه، با اشاره به اقدامات سربازان گمنام امام زمان در رابطه با حفظ امنیت زائران اباعبدالله الحسین(ع)، اظهارداشت: همه نیروهایی که وظیفه تأمین امنیت را بر عهده‌ دارند، با مدیریت شورای امنیت کشور بر روی این موضوع کار کرده و کماکان تا روزهای پس از اربعین نیز با هوشیاری کامل مراقب همه حرکات دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه همواره در چنین ایامی اقدامات ضدامنیتی علیه کشور وجود دارد، گفت: در ایام اربعین تاکنون ۲ مورد بمب‌گذاری در خوزستان و در مسیر کاروان‌ها وجود داشته که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای اربعین خنثی شدند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه جای هیچ نگرانی نیست، تصریح کرد: مردم در کمال آرامش به زیارت اربعین روند؛ چراکه سربازان گمنام امام زمان(عج) به‌صورت ۲۴ ساعته با هوشیاری کامل در حال مقابله با اقدامات دشمنان هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی، در پایان از کشف و ضبط ۵۰ قبضه سلاح جنگی در این ایام خبر داد و افزود: با اقدامات امنیتی انجام‌ شده، نقشه‌های شوم ناقضان امنیت را ناکام گذاشته‌ایم و همگی این‌ها به برکت توجه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha