پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر قدیر

حوزه/ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم از ارائه خدمات درمانی به شهروندان قمی با قریب ۵۵۰۰ پرسنل و کادر پزشکی خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی دومین سازمان بزرگ خدمات دهنده در استان قم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدرضا قدیر در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان و تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) که پیش از ظهر امروز در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، در سخنانی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم با ۵۵۰۰ پرسنل دومین سازمان بزرگ خدمات دهنده در استان قم بعد از آموزش و پرورش است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این‌که در این دانشگاه با ۲ هزار دانشجو در حال ارائه خدمات هستیم، افزود: هر سال حدود ۶۰۰ دانشجو نیز برای تحصیل در دانشکده‌ها جذب می‌شوند.
وی ادامه داد: ارائه خدمات درمانی به شهروندان قمی نیز از طریق ۵ بیمارستان، درمانگاه‌های مختلف و مطب‌ها صورت می‌گیرد و طبق قول‌هایی که داده شده تا چند سال آینده تعداد بیمارستان‌های شهر قم به ۱۰ مورد افزایش پیدا خواهد کرد.
قدیر با بیان این‌که در بحث قرارگاه اربعین نیز خدمات قابل توجهی به زائران و شیعیان کشورهای همسایه که جهت زیارت کربلا در قم حضور پیدا کرده‌اند، ارائه شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا استقرار تیم‌های درمانی را داشته‌ایم و طبق توافقات، تمام خدمات درمانی به این عزیزان به صورت رایگان انجام می‌شود.
وی با اشاره به این‌که مکه و مدینه در عربستان و قم و مشهد در ایران از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان شهرهای بدون دخانیات انتخاب شده‌اند، گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌ شده و لازم است فرهنگ‌سازی‌هایی نیز با کمک مسئولان مربوطه صورت بگیرد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha