جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) استان لرستان از ارسال ۵۸۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره خبر داد.

حجت الاسلام کامران پنام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه امسال سومین دوره جشنواره استانی علامه حلی(ره) ویژه حوزه های علمیه لرستان برگزار خواهد شد، افزود:طلاب خواهر و برادر مدارس علمیه استان لرستان امسال ۵۸۰ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال نموده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۵۲۰ اثر ارسال شده بود،تعداد مقالات ارسالی رشد چشمگیری را نشان می دهد .

وی اظهار داشت:از ۵۸۰ اثر رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) پس از ارزیابی های اجمالی،تفصیلی اول و دوم توسط ۸ ارزیاب تعداد ۲۸ اثر به عنوان آثار برگزیده و همچنین ۲۶ اثر به عنوان آثار منتخب مورد تجلیل قرار خواهند گرفت .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان بیان داشت:سومین جشنواره استانی  علامه حلی(ره) لرستان امسال برای خواهران و برادران طلبه مدارس علمیه پایه های ۱ تا درس خارج از فقه با سن زیر ۴۰ سال فراخوان داده شد که آئین اختتامیه این جشنواره نیمه دوم آذرماه امسال با معرفی آثار برگزیده و منتخب در خرم آباد برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام پنام یادآور شد:سومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) لرستان در قالب کتاب، پایان نامه،مقاله و با موضوعات تفسیرعلوم قرآنی ،ادبیات عرب،اصول و فقه،تاریخ اسلام ،ادبیات عرب و فرق و مذاهب برگزار می شود .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha