جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلامی

حوزه/ سرلشکر سلامی، از آمادگی کامل سپاه برای گسیل امکانات در پایانه‌های مرزی سخن گفت و بیان کرد: این عزم در سپاه وجود دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های رفت و آمد در همه شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل‌ونقل را به‌سوی مرزها گسیل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی شلمچه، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران، امروز به‌منظور بازدید از روند عبور و مرور زائرین اربعین حسینی، وارد مرز شلمچه شد و از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفت.

وی پس از ورود به مرز و حضور در میان موکب داران، در جمع خبرنگاران، با تأکید بر تأمین امنیت در تمامی شهرها و جاده‌های مرتبط با راهپیمایی اربعین چه در ایران و چه در عراق، اظهارداشت: به فضل الهی سیستم‌های اطلاعاتی کاملاً فعال بوده و دستگاه‌های امنیتی نیز هوشیار هستند تا مراسم اربعین با نهایت آسایش و امنیت برای مردم برگزار شود.

سرلشکر سلامی، با اشاره به افزایش چند برابری زائران، تصریح کرد: حجم زائرانی که به عتبات عالیات مشرف شده‌اند، نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و مسئولان و متصدیان خدمت‌رسانی به زائران، همت و عزم خود را چند برابر کرده‌اند تا پاسخ گوی نیازهای مردم باشند.

وی از روند خدمت‌رسانی و همچنین عبور و مرور زائرین ابراز رضایت کرد و گفت: چیزی که تاکنون ملاحظه شد حرکت آرام و منطقی زائران و البته خدمت‌رسانی مطلوب مواکب مستقر در بین شهرها و پایانه‌های مرزی است که امیدواریم این خدمات بیش‌ازپیش تقویت شوند.

فرمانده سپاه پاسداران، در پایان با اشاره به گسیل خدمات سپاه به مرزهای کشور و همچنین در عراق، تصریح کرد: هم‌اکنون در سپاه پاسداران آمادگی کامل برای بازگشت زائران وجود داشته و این عزم در سپاه وجود دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های رفت و آمد در همه شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل‌ونقل را به‌سوی مرزها گسیل کند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha