جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار حسن شاهوارپور

حوزه/ فرمانده سپاه خوزستان، با بیان اینکه روند خدمت‌رسانی به زائرین در مرزهای خوزستان مطلوب است، گفت: بحمدالله وضعیت خدمات‌رسانی در دو مرز شلمچه و چذابه مطلوب و مناسب است اما برای سال آینده قطعاً باید تمهیدات و زیرساخت‌های بهتری آماده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی شلمچه، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، امروز در نشست هماهنگی ستاد اربعین، با اشاره به روند مطلوب خدمت‌رسانی به زائران اربعین در پایانه‌های مرزی خوزستان، گفت: بحمدالله وضعیت خدمات‌رسانی در دو مرز شلمچه و چذابه مطلوب و مناسب است اما برای سال آینده قطعاً باید تمهیدات و زیرساخت‌های بهتری آماده شود.

وی با تأکید بر اینکه همه امور تحت کنترل سپاه است، اذعان داشت: کارهایی همچون برقراری نظم، کارهای خدماتی، بهداشت و امنیت تحت کنترل سپاه با همکاری دیگر ارگان برقرار بوده و هم‌اکنون کار نظارت بر مواد غذایی قابل توزیع در مواکب از زمان پخت تا توزیع انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با بیان اینکه اکثر مشکل زائرین در بیرون از مرزهای ایران است، گفت: روند اسکان، تغذیه و عبور و مرور زائرین در مرزهای ایران بسیار خوب است اما به‌محض اینکه زائر از خاک کشور خارج می‌شود با مشکلاتی نظیر کمبود وسایل نقلیه، آب آشامیدنی و... مواجه می‌شود! البته این موارد صرفاً در روزهای آغازین سفرهای اربعین بود و هم‌اکنون این مشکلات کمتر و کمتر شده است.

سردار شاهوار پور، در پایان خواستار توجه هرچه بیشتر به آن‌سوی مرز از حیث ارسال اقلام موردنیاز به‌ویژه آب‌معدنی شد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha