پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع علمای مسلمان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ را محکوم کرد و خواستار تشکیل کمیته ای برای تحقیق در این خصوص شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ را محکوم کرد و خواستار تشکیل کمیته ای برای تحقیق در این خصوص شد.

این تجمع افزود: احتمال می رود که رژیم صهیونیستی این اقدام را انجام داده تا وانمود کند که عربستان سعودی پشت پرده آن بوده است و در نتیجه امکان گفتگو میان ایران و عربستان از بین ببرود.

تنها رژیم صهیونیستی از جنگ های منطقه سود می برد

تجمع علمای مسلمان با اشاره به حوادت فاجعه بار منطقه از جمله دخالت نظامی ترکیه در شمال سوریه، گفت: رژیم صهیونیستی از این جنگ ها سود می برد و مسئله فلسطین ضرر می کند و آزادسازی فلسطین به تأخیر می افتد و ملت های منطقه را در معرض کشتار، مجروحیت، اسارت و آوارگی قرار می دهد.

علمای لبنان با بیان اینکه بعد از نابودی داعش و گروهک های تکفیری، امروز در لبنان با بحران اقتصادی رو به رو هستیم که در نتیجه عدم حل مشکل آورگان سوریه ای در لبنان و فشار آمریکا به وجود آمده است، گفتند: دولت لبنان باید برای بازگرداندن آوارگان سوریه ای به مناطق امن این کشور با دولت سوریه در ارتباط باشد.

ترکیه گروهک های تروریستی تکفیری را وارد سوریه کرده است

 تجمع علمای توجیه رجب اردوغان در خصوص ورود ارتش ترکیه به سوریه و بمباران هوایی و زمینی شمال سوریه را محکوم کرد و گفت: این اظهارات تنها یک مشت افترا و دروغ است.

این تجمع افزود: این ترکیه بود که گروهک های تروریستی تکفیری از جمله داعش و القاعده و غیر آن را وارد سوریه کرد و آنچنان که ادعا می کند با داعش نمی جنگد.

علمای لبنان ادامه دادند: این ترکیه بود که توافق سوچی در خصوص ادلب را بی نتیجه گذاشت؛ چرا که نمی خواهد بحران سوریه بدون تحقق طمع ورزی آن در تسلط بر شمال سوریه پایان یابد.

فلسطین تمامی توطئه های منطقه را خنثی کرده است

تجمع علمای مسلمان به ملت فلسطین درود فرستاد و گفت: فلسطین امید امت در صبر، پایداری و زنده نگه داشتن مسئله فلسطین تا تحقق وعده الهی در نابودی رژیم صهیونیستی است و این فلسطین است که تمامی توطئه های منطقه را خنثی کرده که آخرین آن معامله قرن بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha