چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اطلاعات سپاه

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت دستگیری سرکرده شبکه ضدانقلاب «آمدنیوز» بیانیه ای در تقدیر از زحمات سربازان و پرسنل سازمان اطلاعات سپاه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان به پاس تلاش های شبانه روزی سربازان امام زمان (عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برقراری امنیت و دستگیری عوامل فتنه و توطئه بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه می خوانیم:

یُخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَمَا یَخْدَعُونَ إِلَّا أَنفُسَهُمْ وَمَا یَشْعُرُونَ فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ/آنان در برابر خدا و مؤ منان نیز دست به فریب زدند ولی جز خودشان را نخواهند فریفت در حالی که نمی دانند. در دلهایشان مرضی است که خدا بر آن مرضی دیگر می افزاید و برای آنان کیفری دردناک است (آیه 9سوره بقره)

بار دیگر سربازان و راست قامتان ایران اسلامی با تاسی از نص صریح قرآن کریم و دستورات دین اسلام و عمل به آرمان های راستین و پولادین انقلاب اسلامی و امام راحل ضربه مهلک دیگری بر پیکره دیو و ابلیس توطئه و دسیسه زدند.

فرزندان روح الله با اقتدار مثال زدنی همیشگی خود دوباره تاریخ شجاعت ایران و ایرانی را برای همگان به نمایش گذاشتند و در عملیاتی کاملا پیچیده و از پیش پی ریزی شده توانستند یکی از بزرگترین پیچیده ترین شبکه های ضدانقلاب، برانداز و فتنه گر را در فضای مجازی منهدم کنند به گونه ای که سرویس های جاسوسی غرب نیز هنوز از این عملیات سربازان گمنام حضرت ولیعصر (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حیرت زده و انگشت به دهن هستند.

دستگیری «روح الله زم» سرکرده شبکه محلد، تفرقه انگیر، هتاک و فتنه گر «آمدنیوز» به دست نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی بار دیگر قدرت، تسلط و اشراف اطلاعاتی فرزندان ایران زمین را به رخ جهانیان کشاند.

دستگیری «روح الله زم» که از شخصیتی سادیسمی برخوردار است، دوباره فضای مجازی را به آرامشی نسبی رساند، البته بی شک بازهم وطن فروشانی هستند که منش و آزادی خود را به دلارهای دل فریب غرب و رژیم صهیونیستی خواهند فروخت و صد البته که آنان نیز سرنوشتی به غیر از «زم» نخواهند داشت.

شبکه «آمدنیوز» در طول سالهای اخیر با سندسازی های جعالانه و بی پایه و اساس و تهمت های ناروا به مسئولان ارشد نظام و نیز با استفاده از برخی مهرهای نفوذی و خودفروخته داخلی سعی در آغاز نارضایتی های به ظاهر مدنی در کشور داشت و توهم توطئه باعث گردیده بود که روح الله زم خود را ناجی و رهبر قیام ملت ایران بداند که اینها همه از توهمات شخصیت بیمارگونه این فرد وطن فروش نشات می گرفت.

حوزه علمیه استان کردستان ضمن تقدیر و سپاس از کارکنان و سربازان جان برکف سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری این عامل فساد و فتنه به نمایندگی از مردم مومن و انقلابی استان کردستان این پیروزی بزرگ را به ملت شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک عرض می کند.باشد که این پیروزی زمینه یاس و ناامیدی بیشتر وطن فروشان و فتنه گران را بیش از پیش مهیا کند. ان شاء الله

حوزه علمیه استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha