سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نمایشگاه «حلال 2019 کانادا» برگزار شد + تصاویر

حوزه/ به گفته برگزار کنندگان هدف از برگزاری نمایشگاه حلال، رونق بخشیدن و سازماندهی تجارت و صنعت حلال و اسلامی در کانادا می باشد که در سال های اخیر رونق و رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» نمایشگاه حلال 2019 کانادا، نخستین و تنها رویداد تجاری مختلص به صنعت سبک زندگی حلال در آمریکای شمالی، در تاریخ  8 تا 9 اکتبر در شهر میسی ساگای کاناد برگزار گردید.

نمایشگاه حلال کانادا از شرکت کنندگان و غرفه داران محلی و بین المللی از بخش های مختلف بخش حلال از جمله مواد غذایی و آشامیدنی ، امور مالی و سرمایه گذاری ، مسافرت و گردشگری و مشاوره ، داروسازی، محصولات مکمل، دارویی و لوازم آرایشی استقبال کردند.

به گفته برگزارکنندگان ، نمایشگاه کانادا 2019 قصد دارد تا تجارت حلال در کانادا را رونق دهد و به شرکت های کانادایی این فرصت را می دهد تا در مورد صنعت سبک زندگی حلال آگاهی یابند و پتانسیل های پنهان محصولات سبک زندگی حلال را کشف کنند.

 ناصر دیب، دبیر نمایشگاه حلال کانادا گفت: نمایشگاه حلال کانادا برای پاسخگویی به نیازهای صنعت شیوه سبک زندگی اسلامی که هر روزه در حال رشد و شکوفایی است برگزار گردیده و هدف پاسخگویی به تقاضاهای بسیاری نقش آفرینان صنعت حلال در آمریکای شمالی است تا بازار تجارت خودشان را داشته باشند.

وی گفت: ما در جهت پیشبرد یک هدف مشترک برای ارتقاء استانداردهای صنعت سبک زندگی حلال در آمریکای شمالی با معرفی نمایشگاه تجاری و کنفرانس آموزشی گام بر می داریم.

این نمایشگاه شامل یک سالن بازارچه با غرفه هایی برای صاحبان مشاغل ، فروشندگان و انجمن های مرتبط با بخش حلال بود.

دکتر حمید سلیمی رئیس کمیته مشورتی همایش گفت: مسلمانان کانادایی تقریبا 3% جمعیت این کشور را تشکیل می دهند از مناطق مختلف جهان با پیشینه های غنی و فرهنگ های متنوع آمده اند. بسیاری از آنان علاقه زیادی به محصولات حلال دارند و نگرانی زیادی در رابطه با وضعیت سازماندهی نشده صنعت  حلال این کشور وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha