سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دستگیری روح الله زم

حوزه/ امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه ضربه اطلاعات سپاه به شبکه ضدانقلاب «آمدنیوز» هنوز برای سرویس های جاسوسی غربی و عربی قابل باور نیست، گفت: دستگیری فردی که از ترس دستگیری هر روز و هر هفته در کشوری خود را پنهان می کرد، کار اطلاعاتی بسیار پیچیده و سازمان دهی شده ای بود که فرزندان این مملکت به خوبی از عهده آن برآمدند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن ابراز خوشحالی از دستگیری یکی از اصلی ترین عوامل رسانه ای ضدانقلاب توسط نیروهای اطلاعات سپاه اظهار داشت: بعد از فتنه سال 88 شبکه رسانه ای «آمدنیوز» به وسیله شخصی بنام «روح الله زم» و عده ای خائن دیگر در خارج از کشور تاسیس و بنیان نهاده شد.

امام جمعه سنندج ادامه داد: شالوده و هدف اصلی این شبکه تضعیف نظام، ایجاد بلوا و بی اعتمادی مردم به مسئولان ارشد نظام بود.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه فعالیت های چندین ساله سرشبکه «آمدنیوز» به هیچ وجه قابل اغماض و گذشت نیست، بیان کرد: یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد، پیگیری و شناسایی افرادی است که در داخل کشور اسناد و اخبار محرمانه و ... را در اختیار این شخص معلوم الحال می گذاشتند.

ماموستا خدایی ادامه داد: کسانی که در داخل کشور به نوعی به خبرنگار این شبکه ضدانقلاب و معاند تبدیل شده بودند، گناهشان کمتر از مدیر این شبکه نیست و قانون و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی باید این افراد خائن و وطن فروش را هرچه سریعتر شناسایی نمایند و به سزای عملشان که همان وطن فروشی است، برسانند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شبکه ضدانقلاب «آمدنیوز» در طول این سالها تلاش های بسیاری با حمایت سرویس های جاسوسی غرب و منطقه برای ایجاد اغتشاش در داخل کشور را داشت ولی بصیرت و دشمن شناسی مردم این فرصت را به آنان هرگز نداد.

این عالم اهل سنت با تقدیر و تشکر از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری این فرد ضدانقلاب و معاند، گفت: باید از کسانی که در پروژه دستگیری این فرد خائن و وطن فروش نهایت تلاش را داشته اند از طرف مردم ایران به ویژه مردم استان کردستان تقدیر و تشکر نمایم.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه ضربه اطلاعات سپاه به شبکه ضدانقلاب «آمدنیوز» هنوز برای سرویس های جاسوسی غربی و عربی قابل باور نیست، گفت: دستگیری فردی که از ترس دستگیری هر روز و هر هفته در کشوری خود را پنهان می کرد، کار اطلاعاتی بسیار پیچیده و سازمان دهی شده ای بود که فرزندان این مملکت به خوبی از عهده آن برآمدند.

ماموستا خدایی در پایان سخنان خود اظهار داشت: تا زمانی که نیروهای مسلح و امنیتی کشور چشمانی تیزبین دارند، هیچ توطئه ای علیه این نظام و انقلاب روی نخواهد داد زیرا مردم این نظام را دوست دارند و آن را از خود می دانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha