سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 868032
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
بازگشت زوار

حوزه/ از روزهای گذشته زوار اربعین حسینی که از کردستان به کربلای معلی سفر کرده بودند به تدریج در حال بازگشت به استان های خود هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، از روزهای گذشته زوار اربعین حسینی که از کردستان به کربلای معلی سفر کرده بودند به تدریج در حال بازگشت به استان های خود هستند.

هم اکنون زوار در مسیرهای برگشت به شهرهای خود قرار دارند و مراسم اربعین امسال به علت ازدحام غیرقابل باور عاشقان اهل بیت علیهم السلام باعث این بازگشت زودهنگام زائرین شده است.

در محورهای مواصلاتی کردستان نیز هم اکنون شاهد برگشت زاور اربعین حسینی هستیم به طوری که در برخی از جاده های این استان شاهد ترافیک سنگین می باشیم.

از سویی دیگر بسیاری از زوار دیگر استانهای کشور از کردستان عبور می کنند و همین عاملی برای کند شدن ترافیک در این استان شده است.

زوار غیرایرانی کشور جمهوری آذربایجان نیز از روز گذشته بازگشت خود را به سمت کشورشان آغاز کرده اند و هم اکنون به صورت موردی این زوار در جاده های کردستان دیده می شوند.

در مسیرهای مواصلاتی استان کردستان، مکان هایی برای استراحت و اسکان زائرین اربعین حسینی توسط مردم و مسئولان تدارک دیده شده است و زائرین می توانند برای تجدید قوا در این مکانها توقف کنند.

همچنین برخی از حسینیه های شهرستانهای کردستان مانند حسینیه مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران میزبان زوار اربعین حسینی هستند.

براساس این گزارش تا چند رفت و آمد زوار اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی استان کردستان به صورت چشمگیری قابل مشاهده می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha