سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی کرمانشاه

حوزه/ فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به اینکه مرز خسروی در این استان اولین میزبانی را برای زائران اربعین دارد،گفت: پذیرایی پلیس ناجا از زوار اربعین در مرز خسروی از ۷ صبح تا ساعت ۱۶ عصر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری« حوزه» از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان، در گفت و گو با رادیو اربعین، درباره مرز خسروی و تامین امنیت و تردد زائران از آن، اظهار داشت: این مرز برای نخستین بار میزبان زائران اربعین است که برای اولین تجربه خوشبختانه شاهد ارائه خدمات خوبی به زائران بودیم.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه مرز خسروی از ساعت ۷ الی ۱۶ پذیرای زائران است، تاکید کرد: زائران در نهایت آرامش بدون هیچ مشکلی از این مرز عبور می کنند و مجموعه عوامل انتظامی شامل راهور، گذرنامه، مرزبانی، انتظامی و ... توانسته اند نظم و انضباط خوبی را بر این مجموعه حاکم کنند.

وی گفت: ۷۰ درصد زائرانی که از مرز مهران وارد خاک عراق می شوند هم از استان کرمانشاه عبور می کنند لذا این استان علاوه بر خسروی، میزبان تردد زائران مرز مهران نیز است.

سردارجاویدان تاکید کرد: در زمینه پذیرایی و خدمت رسانی به زائران و همچنین برقراری انضباط جاده ای، تامین امنیت زائران، موضوع ترافیک و نظارت بر جاده ها و... اقدامات خوبی در سطح استان رخ داده است.

انتهای پیتم/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha