سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مدیرکل اعزام مبلغ اوقاف کشور

حوزه/ مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اعزام بیش از ۲۶۰ مبلغ به مواکب اربعین حسینی خبر داد و گفت: حضور داوطلب روحانیون مبلّغ یکی از افتخارات مواکب سازمان اوقاف کشور است، بیش از ۲۶۰ مبلغ به اربعین حسینی اعزام شده اند که ۱۲ روز در این مواکب به ارائه خدمات از جمله مشاوره، بیان فضائل زیارت اربعین و پاسخگویی مسائل شرعی خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری «حوزه» از مرز خسروی (منذریه عراق)، حجت الاسلام هادی شفیع زاده، در حاشیه بازدید از مواکب مرز خسروی با اشاره به شعار «حب الحسین یجمعنا» اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان اوقاف مباحث فرهنگی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه اعزام مبلغ در ایام اربعین با هدف نشر معارف اهل بیت(ع) صورت می گیرد، افزود: در موضوع اربعین یکی از مجموعه هایی که نقش آفرینی می کند سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کشور ضمن تشکر از واقفین این مجموعه تصریح کرد: تقریبا تمام هزینه هایی که در مواکب سازمان اوقاف انجام می شود یا موقوفات منطبق یا کمک های خیرین است.

وی در ادامه اضافه کرد: باید کلیه نهادهایی فرهنگی که دغدغه مسائل اینچنینی را دارند به اربعین ورود کنند، اگر از این فرصت استفاده کنیم به طبع موفق خواهیم شد اما اگر نتوانیم از این فرصتی که بین دو کشور به وجود آمده استفاده کنیم سهل انگاری کرده ایم.

حجت الاسلام شفیع زاده حضور داوطلب روحانیون مبلغ را یکی از افتخارات مواکب سازمان اوقاف کشور دانست و عنوان کرد: بیش از ۲۶۰ مبلغ به اربعین حسینی اعزام شده اند که ۱۲ روز در این مواکب به ارائه خدمات از جمله مشاوره، بیان فضائل زیارت اربعین و پاسخگویی مسائل شرعی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha