سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله مصطفی علماء در بازدید از مرز خسروی و پیگیری روند تردد زائرین عتبات عالیات

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، تصریح کرد: اجتماع عظیم اربعین از معجزات امام حسین(ع) است که دنیا را متوجه قدرت اسلام است نموده و هیچ قدرتی بالاتر از اسلام نیست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء، امروز در بازدید از مرز خسروی و پیگیری روند تردد زائرین عتبات عالیات در این مرز خطاب به مسؤولین و دست اندر کاران پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع) گفت: مراسم اربعین حسینی(ع) از زمان عاشورا تا کنون به این پر شوری و اقتدار سال های اخیر نبوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به حضور میلیونی عاشقان حضرت سید الشهدا(علیه السلام) افزود: هیچ قدرتی در هیچ کجای دنیا نمی تواند این چنین جمعیتی را با پول یا هیچ چیز دیگری ایچنین تجمیع کند و این حرکت عظیم از معجزات امام حسین(ع) می باشد.

وی با ابراز خرسندی از برنامه ریزی های خوب انجام شده در مرز خسروی خاطر نشان ساخت: از همه کسانی که شبانه روز با ارادتی که به مولای خود دارند ، فرآیند حضور مردم را برای گذشتن از مرز خسروی به خوبی مدیریت کرده اند تشکر می کنم، اما یقین بدانید تشکر اصلی را خداوند متعال از شما معمول خواهند فرمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha