شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صدیقی درباره پیام پیاده روی بزرگ اربعین بیان کرد: زائرین عزیز به سوی امام حسین (ع) می روند تا پیام از خود گذشتگی، تحمل، صبر و استقامت را به جهانیان صادر کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در گفتگوی تلفنی با رادیو اربعین، با بیان اینکه خدا هر بنده ای را دوست داشته باشد و بخواهد به او خیر بدهد، دلش را کانون محبت امام حسین (ع) قرار می دهد، گفت: این یک کار بشری و انسانی نیست، بلکه کاری الهی است، زیرا امام حسین (ع) جلوه خدا و محضر جمال حق است. این امام بزرگوار عطش همه فطرت های سالم و همه زیبایی ها است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: همان فطرتی که خدا را می خواهد، امام حسین (ع) را نیز می خواهد، زیرا آئینه تمام نمای خداوند، امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) اظهار کرد: اگر مردم می دانستند که اسراری در زیارت امام حسین (ع) است از شوق شان جان می دادند. دل های بیقرار، زائرین امام حسین (ع) را از خانه و کاشانه بیرون کرده است و در این اوضاع خاص عراق و با وجود احتمال خطرها، این عزیزان همه چیز را به جان خریدند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی بیان کرد: امام حسین دل زائرین و عاشقان خود را برده است، زیرا کاری که امام حسین در صحرای کربلا کرد تا قیام قیامت خاموش فراموش نخواهد شد و خون بهای امام حسین (ع) آمدن امام عصر (عج) است. این رویش ها و زیارت ها، امام زمان را دعوت می کنند و روز به روز بر محبان این امام عزیز افزوده می شود.

وی درباره پیام این پیاده روی بزرگ تصریح کرد: زائرین عزیز به سوی امام حسین (ع) می روند تا پیام از خود گذشتگی، تحمل، صبر و استقامت و اینکه شب ها پارسا و عاشق باشند و روزها مجاهد و در کارزار با دشمنان بشریت باشند را به جهانیان صادر می کنند. امروز یزید زمان استکبار آمریکا و الحاد اروپایی است و مسلم زمان امام حسین (ع)، رهبر عزیز است و ان شاءالله امام عصر (عج) پرچم را از دست ایشان تحویل می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha