جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فعالیت جهادی روحانیون گروه جهادی؛ تبلیغی مرصاد در مرز خسروی

حوزه/ مبلغین گروه جهادی، تبلیغی مرصاد در کنار سایر خدمتگزاران اربعین در مرز خسروی، از هر کمکی حتی بنایی و ساخت سرویسهای بهداشتی جهت رفاه و آسایش زوّار باشد، دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام میر عباس سالمیان، مسئول گروه جهادی تبلیغی مرصاد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به فعالیت تبلیغی و خدماتی روحانیون در مرز خسروی، گفت: از جمله افتخارات گروه جهادی تبلیغی طبق روال سال گذشته حضور در پایانه های مرزی و خدمت به زائران اربعین است.

مدیر گروه جهادی تبلیغی مرصاد با اشاره به بررسی نیازهای اعتقادی، فرهنگی و بصیرتی زائرین در سال گذشته، افزود: مبلغین جهادی از هر کمکی که موجب رفاه و آسایش زائرین باشد، حتی واکس زدن کفش های زائران، ماساژ زوار و کارهای خدماتی، در کنار سایر خدمتگزاران اربعین دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام سالمیان همچنین از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که با حضور خود در مرز خسروی و بازدید از موکبها موجبات دلگرمی شدند و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قصرشیرین تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • غلامپور IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    0 0
    چرا قصرشیرین حوزه علمیه ندارد وجود یک حوزه علمیه در قصرشیرین بزرگترین کمک را به کار فرهنگی می کرد آنهم با خضور مبلغین توانمند و مجرب که پاسخگوی نیازهای فرهنگی زائران اربعین باشد. بنده خودم در موکبها کار تبلیغی می کنم اما از نبود یک پشتوانه و محلی که بگوئیم خانه ماست مثل حوزه علمیه این شهر بی بهره است.