سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ناجا و سپاه

حوزه/ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به دنبال دستگیری روح الله زم توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام قدردانی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری روح الله زم یکی از عناصر خودفروخته و مزدور و دست نشانده استکبار جهانی را در پیامی تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

ضربه کاری و عملیات حرفه ای و هوشمندانه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت ضد انقلاب "آمدنیوز" و مهمترین شبکه نفوذ و براندازی، نشان از اقتدار و عظمت این نهاد انقلابی دارد و بار دیگر دشمنان امت اسلامی مقهور صلابت سربازان گمنام امام زمان (عج) شدند؛ این حرکت مقتدرانه سپاه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است. اقدام پرصلابت و با اقتدار فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شکست سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اروپا با یک عملیات پیچیده و حرفه ای زمانی بهتر درک می شود که می دانیم روح الله زم در کنترل امنیتی این سرویس های اطلاعاتی به زعم خود قدرتمند بوده و بدون اینکه آن ها متوجه عملیات فریب شوند، سپاه پاسداران این عنصر پلید و مزدور را به دام انداخت، دست مریزاد به پاسداران گمنام امام زمان (عج).

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به پاس موفقیت اطلاعاتی و عملیات هوشمندانه این نهاد انقلابی و سربازان گمنام امام زمان (عج) که همواره در تمامی عرصه ها خوش درخشیده اند و در راستای حراست و پاسداری از آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند، مراتب تقدیر، تشکر و قدردانی صمیمانه خود را اعلام می دارد.

خداوند قادر و متعال را شاکریم که این عنصر وابسته و مزدور که با حمایت های ضدانقلاب خارج نشین و عوامل داخلی آن ها، به دنبال دروغ پردازی، ایران هراسی و فراهم سازی زمینه های خشونت بار و تروریستی و ایجاد ناآرامی در کشور بود در دام سربازان گمنام امام زمان (عج) افتاد و این حماسه عظیم که لرزه بر اندام دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انداخته، به عنوان برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان سپاه به ثبت رسید و یقین داریم که ملت شریف و عاشورایی ایران اسلامی، ملت قهرمان و شهیدپرور شاهد استمرار این قبیل موفقیت ها و پیروزی ها که مایه شعف، غرور و سربلندی ایران اسلامی است، از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند بود. ان شاءالله در دستگاه عدالت قضائی و در چارچوب قوانین به جرایم این دست نشانده استکبار جهانی رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha