سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شروع بکار ستاد گمشدگان بهزیستی استان کرمانشاه در مرز خسروی

حوزه/ مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از شروع بکار ستاد گمشدگان بهزیستی استان در مرز خسروی و در محل موکب این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، فاطمه رضوان مدنی گفت: در این ستاد تیم‌های اورژانس اجتماعی بهزیستی مستقر بوده و به شناسایی افراد گمشده و مجهول الهویه در هر سنی اقدام می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه مددکاران اجتماعی در این اداره کل همپای سایر خدمت رسانان به زائرین اربعین مشغول ارائه خدمات هستند، گفت: مددکاران و نیروهای اورژانس اجتماعی تا زمان سپردن افراد گمشده به خانواده هایشان، به این افراد خدمات مورد نیاز را ارائه کرده و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه برای چهارمین سال پیاپی نسبت به برپایی دو موکب در مسیر تردد زائران اربعین حسینی(ع)، جهت ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف بهزیستی و زائران اقدام کرده است.

رضوان مدنی در پایان یادآور شد: موکب شماره یک بهزیستی نیز به نام موکب حضرت علی اصغر (ع) در کرمانشاه کیلومتر  ۱۵ جاده ماهیدشت واقع شده که نسبت به ارائه خدمات لازم به زائران کربلای معلی به ویژه معلولین و جانبازان گرامی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha