سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار ایوب سلیمانی - جانشین ناجا

حوزه/ جانشین فرمانده ناجا با تاکید براینکه باید از تجهیزات‌ و زیر ساخت‌های فناورانه در مرزها استفاده کنیم، گفت: اربعین، یک مسیر قهری و چشم اندازی قطعی است که آینده را تضمین می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، سردار ایوب سلیمانی، در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین و نیز خدا قوت به تمامی نیروهای پلیس مستقر در مرزهای چهارگانه که علاوه بر تامین امنیت مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین هستند، اظهارداشت: اربعین، چشم انداز ویک مسیر قهری است که اراده بشر نمی تواند جلوی آن را بگیرد و چشم اندازی قطعی است که آینده را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه در مراسم اربعین باید ترکیبی عمل کنیم، ادامه داد: مراسم اربعین در حال توسعه و رشد است و ما باید بر اساس تجربه و چشم انداز و مدل، سال آینده را طراحی کنیم.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: باید از طریق صدا و سیما و در برنامه‌های "گفتگو محور" با مردم حرف زد و قانون را آموزش داد.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید براینکه هوشمند سازی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: اولویت اساسی ما، هوشمند سازی است و باید حرکت جهشی داشته باشیم و از تجهیزات‌ و زیر ساخت‌های فناورانه و هوشمندانه در مرزها استفاده کنیم.

وی به عدم گره ترافیکی در مرز با توجه به دو برابر شدن ترددها اشاره و بیان کرد: رضایت‌مندی مردم از پلیس به خاطر اشرافیت در حوزه های مختلف، رفتار مشارکتی، تکریم و احترام، سرعت و سهولت در کار است.

جانشین فرمانده ناجا ضمن تقدیر از نیروهای پلیس در خدمتگزاری به زائران به دلیل انگیزه و روحیه بالا، گفت: ماموریت عظیم اربعین، علاوه بر ارتقای سازمانی، خنثی کننده آسیب ها هم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha