جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میر مسعود حسینیان - کربلا

حوزه/ حسینیان گمشدگان را مشکل اساسی کنسولگری در کربلا مطرح و عنوان کرد: تعداد زیادی از گمشدگان به ما مراجعه کردند ولی متاسفانه کارت شناسایی همراهشان نیست. از همه زوار می خواهیم کارت شناسایی همراهشان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، میر مسعود حسینیان، سرکنسول ایران در کربلا، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، به آب و هوای کربلا اشاره کرد و گفت: آب و هوای کربلا بسیار خوب است. آفتاب ملایمی را داریم و نسیم خنکی در کربلا می وزد.

وی با بیان اینکه تراکم جمعیتی در نجف و کربلا بسیار بالا است، اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ موکب ایرانی در کربلا،  نجف و در مسیر نجف به کربلا از زائران پذیرایی می کنند.

حسینیان گمشدگان را مشکل اساسی کنسولگری در کربلا مطرح و عنوان کرد: تعداد زیادی از گمشدگان به ما مراجعه کردند ولی متاسفانه کارت شناسایی همراهشان نیست. از همه زوار می خواهیم کارت شناسایی همراهشان داشته باشند. خوشبختانه ما مفقود نداریم.

وی متذکر شد: تراکم جمعیت بسیار زیاد است و متاسفانه بیشتر افرادی که فوت شدند بر اثر ایست قلبی و ازدحام جمعیتی در مسیر بوده است.

سرکنسول ایران در کربلا با تاکید بر مدیریت زمان توسط زوار گفت: از کسانی که زیارت خود را انجام داده اند می خواهیم به کشور بازگردند تا در موج بعدی ازدحام جمعیت در روزهای آینده به مشکل برنخورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha