سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان کرمانشاه اربعین را نماد بزرگترین رسانه دنیا دانست و گفت: رسانه ای قوی تر از اربعین نداریم که مکتب ما را انتشار دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری حوزه از مرز خسروی (منذریه عراق)، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم، پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مواکب مرز خسروی با اشاره به اینکه کار سید الشهدا(ع) فرا زمانی و مکانی است، اظهار داشت: کار امام حسین(ع) نه زبان، نه فرهنگ، نه رنگ و نه مذهب می شناسد.

وی با تاکید بر اینکه کار فرا زمانی و مکانی با هیچ ترفندی از بین نخواهد رفت، افزود: دشمنان فعالیت های بسیاری را تا کنون انجام داده می می دهند البته در جاهایی پیروز شده اند اما در موضوع سید الشهدا(ع) موفق نبوده و نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمانشاه متولی کار اباعبدالله(ع) را خداوند دانست و تصریح کرد: خداوند هرگز اجازه نخواهد بود که شعله عشق امام حسین(ع) از دل مردم و عاشقان آن حضرت بیرون رود.

وی به شعار حب الحسین یجمعنا اشاره کرد و بیان داشت: عشق حسین(ع) همه مردم اقشار مردم را به گرد یکدیگر جمع کرده و در یک مسیر به زیارت خود مشرف می کند.

حجت الاسلام حسینی مقدم اربعین را نماد بزرگترین رسانه دنیا دانست و خاطرنشان کرد: رسانه ای قوی تر از اربعین نداریم که مکتب ما را انتشار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha