سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حضور امام جمعه همدان در کربلا معلی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با حضور در با حضور در موکب های موجود در کربلا معلی از نزدیک در روند خدمت رسانی به زائران سید الشهدا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، در بازدید از تعدادی از موکب های استان همدان در کربلا معلی با بیان این که امیدواریم همه مردم در این راه نورانی قدم بگذارند، اظهار داشت: اربعین یکی از نشانه های ایمان است تا جایی که هر کس در هر جای عالم محبت پیوستن به این سیل را در سینه دارد خداوند ایمان را در قلب او قرار خواهد داد.

وی افزود: هر کس که مومن باشد عاشق این مسیر خواهد شد و این ویژگی همه زائران این مسیر است.

امام جمعه همدان با اشاره به حضور موکب های استان همدان در کربلا معلی یادآور شد: امروز توفیقی شد تا قبل از اربعین خدمت تعدادی از موکب های استان همدان برسیم و از نزدیک قدردان زحمات خادمین زوار اباعبدالله (ع) باشیم.

وی تصریح کرد: در ۱۶ موکب استان همدان در کربلا معلی عزیزان موکب دار و خادمان خدمات فراوانی را در همه ابعاد در جهت ایجاد شرایط مناسب برای زوار ارائه می دهند که این قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر این که برپایی موکب دارای هماهنگی های بسیار زیادی در پشت پرده می باشد، ابراز داشت: اینکه زائران بزرگوار بتوانند در این امکان شرایط خوبی داشته باشند نشان از خدمات بی وقفه خدمه موکب ها است که باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه در این سفر مهم است این است که این قدم ها اسباب رضایت امام زمان(عج) را فراهم کند و امیدواریم همین مردم که امروز به سمت امام حسین(ع) در حرکت اند به همین زودی به سمت امام زمانشان حرکت کنند.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با حضور در با حضور در موکب های موجود در کربلا معلی از نزدیک در روند خدمت رسانی به زائران سید الشهدا قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha