سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دانشجویان مسلمان فلوریدا کمک ها به ارزش 25 هزار دلار برای سیل زدگان فرستادند

  حوزه/ دانشجویان مسلمان و والدین شان در فلوریدای جنوبی به بارگیری کمک های جمع آوری شده به ارزش بیش از 25 هزار دلار برای نجات یافتگان طوفان دوریان در باهاما اقدام کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، دانشجویان و والدین مسلمان در فلوریدای جنوبی در آمریکا، بعد از ظهر روز دوشنبه اقدام به بارگیری کمک های جمع آوری شده برای نجات یافتگان طوفان دوریان در باهاما کردند.

نوید آنجوم نائب رئیس مدرسه اسلامی میامی در این رابطه گفت: اعتقادات دینی ما را مجاب کرده اند بر اینکه به نیازمندان کمک کنیم و این کار مهمترین وظیفه است.

وی گفت: این مهمترین عامل ایمان ما به اسلام است. این همان چیزی است که ما می آموزی و این چیزی است که دانش آموزان احساس می کنند که از همه مهمتر است.

گفتنی است چندین سازمان اسلامی از جمله مدرسه اسلامی میامی، کمک هایی به ارزش بیش از 25 هزار دلار برای سیل زدگان جمع آوری کردند.

 داوطلبان یک ظرف حامل مواد غذایی و آب و دیگر ملزومات را به بزرگی 20 فوت برای حمل و نقل بارگیری کردند.

کانتینر حمل و نقل ، که قرار است در اواخر این هفته وارد باهاما شود ، نخستین کمک رسانی از سوی مسلمانان نمی باشد. در ماه سپتامبر نیز ، چندین سازمان اسلامی از 21 مسجدی در فلوریدای جنوبی که به باهاما ارسال شده بودند ، موارد امدادی را جمع آوری کرده بودند.

گفتنی است طوفان دوریان قدرتمندترین چرخه گرمسیری است که به باهاما حمله کرده و به عنوان بدترین فاجعه طبیعی تاریخ کشور آمریکا شناخته شده است.

 خسارت ناشی از این طوفان برای جزایر باهاما فاجعه بار بود، ساختمان های زیادی را تخریب کرده و حداقل 70 هزار نفر را بی خانمان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha