چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به دستگیری سرشبکه ضد انقلاب از سوی سازمان اطلاعات سپاه اشاره و این اقدام را نمایش اقتدار امنیتی ایران اسلامی در جهان عنوان کرد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با اشاره به دستگیری سرشبکه ضد انقلاب از سوی سازمان اطلاعات سپاه اشاره و این اقدام را نمایش اقتدار امنیتی ایران اسلامی در جهان عنوان کرد.

وی با بیان این که دستگیری این عنصر که مورد حمایت سرویس های اطلاعاتی غرب بود بار دیگر عزت و اقتدار فرزندان غیور ایران اسلامی در دستگاه اطلاعاتی را به رخ جهانیان کشید، افزود: امروز کشورهای غربی بار دیگر به اقتدار ایران اسلامی در عرصه نظامی و اطلاعاتی پی برده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران باید بدانند که فرزندان این کشور در نیروهای مسلح همه تحرکات آنها با هوشیاری رصد می کنند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دستگیری عنصر سرویس های اطلاعاتی غرب، شکست دیگری برای این سرویس ها بود، تصریح کرد: کشورهای غربی در ساعت های اخیر هنوز مبهوت این عملیات پیچیده سربازان گمنام حضرت ولیعصر(عج) در سازمان اطلاعات سپاه هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سرنگونی پهپاد آمریکایی بار دیگر با شکار این عنصر ضد انقلاب، بار دیگر خوش درخشید، خاطرنشان کرد: این پیروزی ارزشمند موجب شادی ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان ملت ایران در چهل سال اخیر همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفتند، افزود: اما همواره با هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح کشورمان به ویژه دستگاه اطلاعاتی توطئه های دشمنان خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز نیز کوچکترین تحرک دشمن از سوی نیروهای مسلح ایران اسلامی کاملاً رصد می شود، بیان داشت: دشمنان ملت بزرگ ایران باید بدانند که کوچکترین تحرک آنها علیه ایران اسلامی با پاسخ قاطع نیروهای مسلح کشورمان همراه خواهد بود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در بسیاری از عرصه به ویژه بخش های دفاعی و نظامی در اوج اقتدار منطقه ای و بین المللی قرار دارد، گفت: همه این پیشرفت ها در سایه توان و ظرفیت داخلی به دست آمده است.

وی با بیان این که شبکه های دروغ پراکنی بسیاری با حمایت و پشتیبانی نظام سلطه تلاش کردند تا زمینه اغتشاش و آشوب در کشورمان را فراهم کنند، افزود: اما همه این تلاش ها با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و همچنین آمادگی دستگاه های اطلاعاتی کشورمان خنثی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha