سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حمید شاه آبادی

حوزه/ حمید شاه آبادی بیان کرد: در طول زندگی همه به دنبال جذب کردن توجهات دنیوی هستند ولی در راهپیمایی اربعین حال و فضاها نشان از ایثار، گذشت و توجه به دیگران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حمید شاه آبادی، معاون رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در امور صدا، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با اشاره به فعالیت و اقدامات رادیو اربعین گفت: کاری که رادیو اربعین انجام می دهد ترسیم صحنه های زیبا و انعکاس تصاویر باشکوه از حماسه عظیم اربعین برای مردم است.

وی افزود: رادیو اربعین کسانی که امروز در سر تا سر کشور عاشقان اهل بیت (ع) و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و علاقمند به حضور در این راهپیمایی عظیم هستند را در حال و فضای راهپیمایی باشکوه اربعین قرار می دهد و این کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

معاون صدای جمهوری اسلامی ایران که خود در مسیر نجف به کربلا حضور داشت، در رابطه با حال و هوای آن فضا ابراز داشت: حال و فضای اینجا وصف نشدنی است چون انسان ها در لحظات و حالات معنوی بسیار ماندگار، جذاب و عمیقی هستند.

وی افزود: اینجا همه صحنه ها، صحنه های گذشت و ایثار است. در طول زندگی همه به دنبال جذب کردن توجهات دنیوی هستند ولی اینجا حال و فضاها نشان از ایثار، گذشت و توجه به دیگران است. امیدوارم همه ما این لحظات را غنیمت بدانیم و بتوانیم از آن بهره مند شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha