پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که امروز دنیا در برابر عظمت پیاده روی اربعین حسینی مبهوت مانده است، تصریح کرد: با هیچ اصول مادی نمی توان این حضور با عظمت را توصیف کرد و تنها عشق به امام حسین(ع) که می تواند میلیون ها انسان را از سراسر جهان در کنار هم گرد آورد.

حجت الاسلام غفار شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، با اشاره به عظمت پیاده روی اربعین حسینی نسبت به سال های اخیر، گفت: این حضور عزتمندانه در حالی شکل گرفت که دشمنان از ماه ها قبل برای کمرنگ کردن حضور مردم طراحی کرده بودند.

وی با بیان این که توطئه دشمن برای انحراف در مسیر پیاده روی اربعین حسینی خنثی شد، افزود: اربعین حسینی نمایشی از اقتدار امت اسلامی در برابر دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که دشمنان در سال های اخیر به طور مستقیم پیاده روی اربعین حسینی را هدف قرار داده بودند، گفت: اما همه تلاش ها و سرمایه گذاری های آنها در این سال ها به در بسته خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی هر سال باشکوه تر از سال گذشته برگزار می شود، افزود: دلیل این عظمت، حقانیت امام حسین(ع) و قیام او علیه یزیدیان است.

وی با اشاره به این که هیچ قدرت مادی نمی تواند مانع از گسترش روز افزون پیاده روی اربعن حسینی شود، ادامه داد: امروز این مراسم با عظمت به یک اجتماعی میلیونی بر پایه اراده دو ملت ایران و عراق شکل گرفته است.

حجت الاسلام شعبانی با بیان این که امروز امام حسین(ع) متعلق به همه انسان های آزادی خواه جهان است، افزود: حضور افرادی با ملیت های مختلف در پیاده روی اربعین حسینی نشان دهنده عبور کردن عاشقان و دلدادگان حسینی از مرزهای جغرافیایی است.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که امروز عشق و علاقه به امام حسین(ع) تنها به یک کشور ختم نمی شود، خاطرنشان کرد: این علاقه و دلبستگی جهانی شده است و امروز شاهد هستیم که افرادی با ملیت های مختلف در پیاده روی عظیم اربعین حسینی حضور دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همین حضور با عظمت مردم است که دشمن را به وحشت انداخته است، افزود: هر چه این حضور بیشتر تقویت شود، دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام تر خواهد ماند.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که راه اهل بیت(ع)، حرکت به سوی سعادت و تعالی حقیقی است، خاطرنشان کرد: به طور حتم آن مسیری که امروز عاشقان حسینی گام بر می دارند، حرکت به سوی عزت و آزادگی است.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که امروز دنیا در برابر عظمت پیاده روی اربعین حسینی مبهوت مانده است، تصریح کرد: با هیچ اصول مادی نمی توان این حضور با عظمت را توصیف کرد و تنها عشق به امام حسین(ع) که می تواند میلیون ها انسان را از سراسر جهان در کنار هم گرد آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha