جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرز خسروی آماده بازگشت زائران از کربلای معلی

حوزه/ فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: مرز خسروی به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده بازگشت زائران از کربلای معلی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه؛ به نقل از شبکه زاگرس، سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به زیرساخت های مناسب مرز خسروی و سهولت تردد از آن، به زائران محترم پیشنهاد می شود از این مرز به کشور بازگردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به اینکه زائرانی که هنوز به کربلای معلی سفر نکرده اند هم می توانند از ساعت 7 صبح تا 16 عصر با حضور در پایانه خسروی، سفر معنوی اربعین را به جا آوردند؛گفت: بازگشت زائران از کربلای معلی  24 ساعته و شبانه روزی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: 58 گیت برای تردد زائران در مرز خسروی مهیا شده و کار ورود و خروج زائران در کمترین زمان ممکن در این پایانه مرزی انجام می شود.

سردار جاویدان با بیان اینکه بدون شک همه تلاش دست اندرکاران و نیروی انتظامی؛ فراهم کردن شرایط لازم برای زائران جهت سهولت در اعزام آنها به عتبات عالیات است،گفت: خادمان مردم در ناجا در امر تسهیل تردد در سفر جهت عشاق الحسین(علیه السلام)؛ از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی در پایان گفت: خدمات رسانی به زائران گرانقدر تا بازگشت آخرین زوار اربعین از سوی پلیس ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha