چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تحریم

حوزه/ جمعی از جوانان لبنانی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی اقدام به برپایی موکبی با هدف تشویق مردم به تحریم استفاده از کالاهای آمریکایی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه موکبی  به همت گروهی از جوانان لبنانی در نزدیک عمود 295 در مسیر نجف کربلا برپا شده است و آنها گفت وگو هایی با جوانان دیگر کشورها پیرامون تشویق آنها بر قطع استفاده از کالاهای آمریکایی و استفاده از کالاهای ساخته شده در کشورهای خودشان انجام می دهند.

یکی از اعضای این گروه در موکب تحریم ستفاده از کالاهای آمریکایی گفت: این موکب با هدف هوشیار کردن مردم و ترغیب آنها بر قطع کالاهای آمریکایی برپاشده چرا که این شیوه ای از شیوه های مقابله با دشمنی آمریکا بر ملت های منطقه است.

وی اشاره کرد : این گروه در تعدادی از کشورهای جهان حضور دارد و مشارکت کنندگان در راهپیمایی اربعین از ملیت ها  عربی و  خارجی از کشورهای دیگر استقبال خوبی از این موکب کردند.

جوان لبنانی توضیح داد که موکب تحریم کالاهای آمریکایی از جوانان مناطق مختلف لبنان از مسلمانان و مسیحیان و طیف های مختلف تشکیل شده و بر اساس تفکر تلاش برای مبارزه با استکبار و سیاست محاصره و دشمنی و تجاوز آمریکایی که  معیشت و امنیت ملت های منطقه را هدف قرار داده بر پاشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha