جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سید کمال هادیانفر

حوزه/ سردار سید کمال هادیان فر گفت: ۶۵ درصد حوادث در چند روز گذشته مربوط به واژگونی وسیله نقلیه بوده و دلیلش خستگی و خواب آلودگی راننده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سید کمال هادیان فر، فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در گفتگوی تلفنی با رادیو اربعین، ضمن بیان اینکه تقریبا سه روز گذشته موج برگشت را داشته ایم، در عین حال گفت: تقریبا از شب گذشته از چهار مرز اصلی در سه استان بار برگشتمان افزایش داشته هرچند که پیش بینی می شود برای روزهای چهارشنبه تا جمعه یک موج ۱۰ تا ۱۵ درصدی برای عزیمت به عتبات داشته باشیم.

وی در رابطه با تردد در محورهای مواصلاتی به مرزها گفت: در تمام محورها خسروی به کرمانشاه و بلعکس، ایلام به مهران و بلعکس و شلمچه و چذابه جریان ترافیک کاملا روان است و بدون هیچ مشکلی زائران جابه جا می شوند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اظهار به اینکه تمهیدات ترافیکی برای جا به جایی اتوبوس ها پیش بینی شده است، تصریح کرد: با سیستمی که بر روی اتوبوس ها داریم نظارت و کنترل مان بر سرعت، سبقت و نحوه تردد و حرکت اتوبوس حاکم است.

وی در عین حال متذکر شد: آنچه امروز باعث نگرانی است، خودروهای سواری است به خصوص عزیزانی که جای جای میهن اسلامی به سمت مرزها حرکت می کنند و جاده های طولانی را طی می کنند و خسته می شوند، به سمت مرزها می آیند باید بیشتر مراعات و مواظبت کنند.

سردار هادیان فر با اشاره به اینکه ۶۵ درصد حوادث در چند روز گذشته مربوط به واژگونی وسیله نقلیه است و دلیلش خستگی و خواب آلودگی است، گفت: بیشتر زائرانی که در این چند روز گذشته توفیق زیارت داشتند و از عتبات به داخل کشور وارد شدند و مستقیما بدون اینکه استراحت کافی داشته باشند راه می افتند و در مسیر قرار می گیرند. امروز ما چندین نوبت شاهد واژگونی بودیم البته حادثه جدی نبود و صدمه جانی نخوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha