شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اسکان

حوزه/ رئیس اوقاف ناحیه دو شهرستان قم گفت: از ابتدای فعالیت موکب امام زاده جمال(ع) تا پایان بیست و سومین روز مهرماه، بیش از ۲۰ هزار نفر از خدمات اسکان در این موکب بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور طی گفت و گویی اظهار کرد: موکب آستان مقدس امامزاده جمال‌الدین(ع) از شنبه هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و تا بعد از بازگشت زائران حسینی از کربلای معلی برپا خواهد بود.
وی افزود: از جمله خدمات این موکب می‌توان به ایستگاه صلواتی، پذیرایی وعده‌های مختلف، برنامه‌های فرهنگی و اسکان شبانه اشاره کرد.
رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم با بیان اینکه امکان اسکان ۸۰۰ نفر به صورت همزمان در این موکب وجود دارد گفت: از ابتدای فعالیت موکب شاه جمال تاکنون، بیش از ۲۰ هزار نفر از زائران ایرانی و خارجی، از خدمات اسکان بهره‌مند شده‌اند.
وی ادامه داد: زائرانی از اقصی نقاط ایران و نیز کشورهای خارجی به ویژه پاکستان از خدمات اسکان، برنامه‌های فرهنگی و پذیرایی در این موکب استفاده می‌کنند.
جمشیدپور خاطرنشان کرد: اداره کل حج و زیارت استان قم نیز موکبی را با عنوان شهدای منا در جوار این بقعه متبرکه برپا کرده که به همین دلیل از صالحی مدیرکل حج و زیارت قم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha